Ke 25.1.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 18 026
  • 251

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Samoin esim Ruotsalaisen ja Seppälän kamppailupelaamiset. Ne kuitenkin ovat pulikaanifanien mielestä itkemisiä?
Sitä paitsi Iikan ulosajon jälkeen tilanne on aivan eri. Tuomareilta lähti koko homma täysin käsistä ja sen jälkeen kaikki kritisointi on mielestäni sallittua. Ekassa erässä tuomarit olivat Liigan tasolla ihan hyviä.
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Kärki kaventaa tärkeään paikkaan 2-1. Peltolalta hieno nousu ja pisteputki jatkuu.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomaa kyllä tästä seurantaketjustakin, että aikas lailla iso peli kyseessä. Ei ketään kiinnostaisi näin paljon, jos oltaisiin jossain loka-marraskuussa.

Jee maalí.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Peltola syöttää ja Kärki maalaa. Voi olla että Kärki saa nauttia Peltolan tarjoilusta myös ensi kaudella, nimittäin Jukka Peltolan.
 

Voltti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ilkka palomäeltä kyllä ihan hyvä kommentti, Pitkänen kolas Koivistoa kyynärpäällä ja sai 2+10. Kangasniemi sai tosta nojailusta 5+20.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Onks Kuparinen huitonu Kärjeltä etuhampaat

Muistelisin, että kiekosta tuli osumaa. Ei ollut ainakaan mikään kontaktitilanne, ja tapahtui jo viime kaudella.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
@BileTooth , jos minun hiljattain kierrätyskeskukseen kirjoittamaani viestiin tuomareista kitisijöistä viittaat niin suosittelen katsomaan suosikkijoukkueeni uudelleen..

Peliä en näe, joten olen tämän ketjun varassa. Laittakaahan siis päivityksiä pelistä tulemaan tiuhaan!
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
@BileTooth , jos minun hiljattain kierrätyskeskukseen kirjoittamaani viestiin tuomareista kitisijöistä viittaat niin suosittelen katsomaan suosikkijoukkueeni uudelleen..

Peliä en näe, joten olen tämän ketjun varassa. Laittakaahan siis päivityksiä pelistä tulemaan tiuhaan!
Saatoin viitatakkin, ei voi muistaa. Jotain luin jostakin sivusilmällä ja lähdin sen perusteella kuittailemaan. Sittenhän se osuu vielä paremmin, jos se ei ollut sarkasmia. Ei voi syyttää raumalaisuutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös