Ke 24.4.2024 Tappara - Pelicans

  • 35 209
  • 825
Suosikkijoukkue
Tappara
Viiminen vitonen ja jatkoerä katsottu. Ekaa kertaa mun silmiin viihdyttävää jääkiekkoa. En osaa oikeen sanoa viihdyttääkö vai ärsyttääkö, että jatkoerä vedetty ilman sääntöjä.

Mä luulen että Tampereella ja Lahdessa ollaan tyytyväisiä jos pelataan ilman jäähyjä. Toki silti on kiva jokaisesta tilanteessa tuomareista valittaa. Yv:llä tämä ei ratkea kuitenkaan :D
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Heljanko MM-kisoihin, mjötähh? Miten tolle ukolle oikein pystyy tekemään maaleja?

Myös Kokko sellaisessa iskussa, että mennäänkö huomisen puolelle, että ratkeaa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Ylänahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Chicago Blackhawks
On kyllä huumoria tää tuomarilinja. Kahvata, hakata ja roikkua saa aivan järkyttävästi. Paras toi kun Tuulola kahvaa Aaltosta puol kaukalon mittaa ja ei jäähyä. Varmaan sitä ”kovaa kamppailua” tuokin.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
On kyllä ihme jos ei Heljanko kirjoittele änäripahvia aika pian. Huh huh.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Hirvonen sentään pystyy stunttaa pakkina jos on tarve, mutta aijai, olisi tehnyt tyhjiin tuosta niin ei tarvisi tälläisiä miettiä.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
"Olipas tässä nahka takana"

Jantta? Mitä?
Ihanaa että alkoi vihdoin tämäkin janari viljelemään noita SeppäsEskon ja Petopodi-Meriläisen vitun hauskoja juttuja.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Ottelu on niin jännittävä ja tasainen, että ottelu ratkeaa jommmalle kummalle seuravaan voittomaaliin, jos sitä maalia ei hylätä. - Bubismi
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ottelu on niin jännittävä ja tasainen, että ottelu ratkeaa jommmalle kummalle seuravaan voittomaaliin, jos sitä maalia ei hylätä. - Bubismi

Täydellinen bubismi. Arvostan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös