Naita reenataan syksyn pimeina hetkina, kuvioit kuntoonPlus Vittasmäellä näkyy olevan vielä jotain erikoistaitoja, kun saa syöttöpisteen vaikkei edes syöttänyt Rauhalalle.
Ei saa lahjapomppuja muut kuin Tappara, joka tosiaan käyttää ne lähes aina. Ainakin mitä oon pelejä kattellu töllöstä. Tässä kymmenkunta vuotta.Kai niitä kaikki lopulta saa. Tappara käyttää lahjansa 100/100. Ärsyttävää. Jos Tapparalla on superpäivä niin kukaan ei niitä voita. Superpäivänään joku voi voittaa arkiTapparan.
Simon says.Simo sano jotain
En ole tassa eri mielta, on vaan jarkyttavan konservatiivinen linjaus jos on hyokkaajan etu 60/40 niin silti pakko viheltaaAinahan ne on vihelletty, jos vähänkään epäselvä tilanne.
Joko tän matsin avausmaali unohtui?Ei saa lahjapomppuja muut kuin Tappara, joka tosiaan käyttää ne lähes aina. Ainakin mitä oon pelejä kattellu töllöstä. Tässä kymmenkunta vuotta.
Kaivoivat sitten syöttäjät tuohon. Ei juma..
Ihan vitsi!
Vittasmäki kävi puhumassa itselleen syöttöpisteen Tapparan tasoitusmaaliin.
Plus Vittasmäellä näkyy olevan vielä jotain erikoistaitoja, kun saa syöttöpisteen vaikkei edes syöttänyt Rauhalalle.
Rikostoimittaja toimittaa todistetun näytön perusteella
JinxKokko on mailallakin todella hyva, on ollut todella aktiivinen koko sarjan ja muutenkin pleijareissa sen mita olen nahnyt
Lähdetään nyt siitä että selviätte tuon YV:n.Ylivoimamaali olis ihan jees, mut taitaa olla liikaa pyydetty
Me ei ainakaan tuotu tuomareita tuonne, ei meillä oo varaaTappara johtaa jäähyminuuteissa 4-0? Milloin viimeksi?
Se oli harkittu kuvio....Joko tän matsin avausmaali unohtui?
Jos viitsisi niin eras Kuopion ylpeys on joskus veisannut tyyliin "Minulla on joskus maanantaiKai niitä kaikki lopulta saa. Tappara käyttää lahjansa 100/100. Ärsyttävää. Jos Tapparalla on superpäivä niin kukaan ei niitä voita. Superpäivänään joku voi voittaa arkiTapparan.
Liiga tekee kaikkensa saadakseen Pelicansin mestariksi.Tappara johtaa jäähyminuuteissa 4-0? Milloin viimeksi?
FARSSI! Äkkiä soittoa Liusjärvelle ja tuomarit kurinpitokäsittelyyn!!Tappara johtaa jäähyminuuteissa 4-0? Milloin viimeksi?