Ke 24.2.2021 Otteluseuranta (Liiga)

• 19 808
  • 464
4

444

En mä kyllä tiiä mistä tosta olis voinu hifkille viheltää. Puhdas taklaus pospisiliin ja sit se vaan kuumenee eikä päästä irti vaikka tuomari anto aikaa siihenkin ennenku nosti käden ylös
En mä sitä kyllä ihan puhtaaksi sanoisi. Hyppäämällä ylettyi peräti rintaan asti. Itse olisin antanut Sorsalle jäähyn tilanteesta.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan hyvä että tunnetta tuli loppuun. Vaihteeksi niin aneemista paskaa Lukon peli, että meinasi jo alkaa harmittamaan.

Pospisil ratkaisee pelin, suuntaan taikka toiseen.

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Kyl toi 20min ajan nähty pyristely kun Ässät Porista etäisesti imitoi jotain jääkiekon ja vesipallon välistä lajia sai taas kerran ihmettelemään että a) miks mä sitkeesti maksan 30€ kuukaudessa nähdäkseni jotain tämmöstä ja b) miten tolla nimilistalla on edes mahdollista pelata noin huonosti.

no ruottalainen molari on hyvä. Pelin kuuluis olla 0-6. Mut toisaalta ei se vastustajan laukausten laatukaan ihan viimesen päälle ollut, johtunee heidän pelaajien hämmästyttävän huonosta tasapainosta.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyl toi 20min ajan nähty pyristely kun Ässät Porista etäisesti imitoi jotain jääkiekon ja vesipallon välistä lajia sai taas kerran ihmettelemään että a) miks mä sitkeesti maksan 30€ kuukaudessa nähdäkseni jotain tämmöstä ja b) miten tolla nimilistalla on edes mahdollista pelata noin huonosti.

no ruottalainen molari on hyvä. Pelin kuuluis olla 0-6. Mut toisaalta ei se vastustajan laukausten laatukaan ihan viimesen päälle ollut, johtunee heidän pelaajien selkeästä huonosta tasapainosta.
Älä ny, nykykiekon trendi on tapparalaisittain pikku hiljaa kihdyttää. Kyllä tää tästä...

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
HIFK heti toisen erän alussa ylivoimalla johtoon. Pressin huonosta purusta alkoi sekin tilanne.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olis nyt tullu edes ylivoiman jälkeen, vituttaa ihan saatanasti kärsiä tuon Fonseliuksen ajojahdista.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Dykillä alkanut uppoamaan.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi piru. Nyt ei enää onnistu edes Tammela maalinteossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy