Ke 24.2.2010 JYP - D Team

  • 8 446
  • 30

Baldrick

Jäsen
Huvitti kyllä kohtalaisesti, kun vuoden juniori tuli tiputtaa kiekon :D Kukapa muu kuin Sami Vatanen!

Itse olin tyytyväinen, kun kulmaväännössä huusin J. Virtaselle, että AJA!, niin sitten se naureskeli ja vinkkas Kanteelle laidan vieressä ja "taklasi" eli hieman tuuppasi ja sitten molemmat olivat hymyssä suin, kuten minäkin.

Ei siinä, kaiken kaikkiaan ihan viihdyttävä hommeli oli. Veikkaan kuitenkin katsojaluvun ylittäneen ainakin sen 2000. Oma veikkaus n. 2300-2400. Kyllä ne paikat oli aika hyvin täytetty reunoja luukuunottamatta.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmettelen miksi esim. Keskisuomalainen ei ole tehnyt videokoostetta tai laittanut edes jotain materiaalia nettisivuilleen. JYPin sivuilta pystyi kuvat katsomaan, mutta videomateriaali puuttuu. Tietääkö joku syyn, vai eikö tätä tapahtumaa koeta tarpeeksi tärkeäksi?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmettelen miksi esim. Keskisuomalainen ei ole tehnyt videokoostetta tai laittanut edes jotain materiaalia nettisivuilleen. JYPin sivuilta pystyi kuvat katsomaan, mutta videomateriaali puuttuu. Tietääkö joku syyn, vai eikö tätä tapahtumaa koeta tarpeeksi tärkeäksi?

Empä tiedä mutta luulisi että jos videokameroilla kuitenkin kuvasivat tapahtuman että johonkin jotain voisi tulla..
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No harmi, kun Pihlström ei ollut nopeampi kuin Kapanen. Pari reeniä vielä vetää, niin on varmasti lähellä.
 

vsop

Jäsen
Olen ollut hiukan pidättäytynyt tämän ottelun "tuotoksiin". Jotkut piti enemmän tästä ottelusta, joka oli lähinnä höntsä-kiekkoilua tai Hartwall-Areenalla näkemiäni ponnettomia yritelmiä. Pelaajat tuskin nauttivat, koska homman nimi oli "leikitään, mutta ei aiheuteta vahingoa", jota lausetta ei pidä todellakaan käsittää väärin. Plussat annan Vaajakosken Pelikaanien junnuille, koska he olivat mukana kannustamassa hyvää asiaa oikealla tavalla sekä paikalle vaivautuneelle yleisölle, joiden lippujen tuotosta osa meni SPR:lle. En nauttinut ottelusta, mutta pienellä kehittelyllä ehkä homma toimisi vielä paremmin. Kiitos kuitenkin tästä kaikesta hyvästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös