Ke 24.1.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 8 220
  • 245

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
SaiPa hankkiutui taas niihin hyviin tarkkailuasemiin, kun Turunen iski Kärpät johtoon.

Saipallakin ollut pari paikkaa, mutta jos et itse tee, niin ... tiedättekin jo tämän.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ymmärtääkseni myös ei oikein Pennanen ole löytänyt roolia Könöselle. Katselin minuutteja joku aika sitten, niin peliaikaka oli noin 11 minuuttia. Voi olla myös jotain loukkia.

Ja Ilves sitten alivoimalla tasoihin 1-1.
Tuo on sikäli erikoista, että Ilveksen käytännössä kaikki alaketjujen (kolmos- ja nelosketju) hyökkääjät ovat flopanneet. Meskanen, Ratinen, Könönen, Alvarez, Gregoire, Bau jne. Toki Baulla näkyy se, ettei fysiikka vain yksinkertaisesti riitä vielä kunnolla sentterin rooliin. Vähän kääntyy kyllä Pennaseenkin katseet, että miten kaikki ovat olleet vaisuja. Toki Ratisella ja Meskasella oli loukkaantumiset, ja Gregoirella ei taida vain taso riittää.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Seppänen katsomovalmentajana -> KooKoo tekee maalin
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Käytiinkö Taposeen juuri vetämässä jalkapyyhkäisy?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tehotonta oli Lukon ylivoima. Nyt puolestaan HIFK ylivoimalle.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Ai että tämä Mertsin IFK-onanointi on raskasta kuultavaa.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En mä muusta tiedä, mutta tuo Naukkarinen on tajuttoman hyvä luisteleen ja käsittelemään kiekkoa. Varmaan ainut positiivinen asia SaiPassa tällä hetkellä.
Katselin jo aiemmin tällä kaudella että on kyllä potentiaalinen nuorimies. Hyvä että SaiPa sai tehtyä jatkosopimuksen ettei katoa muualle.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En mä muusta tiedä, mutta tuo Naukkarinen on tajuttoman hyvä luisteleen ja käsittelemään kiekkoa. Varmaan ainut positiivinen asia SaiPassa tällä hetkellä.
Mahtavaa että SaiPan junnuorganisaatio ei ole pystynyt hiomaan noita ominaisuuksia pois, varmasti on yritetty
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tsiisus mikä gamesaver Gunnarssonilta.

e. Klemetti ampuikin tolppaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös