Tätä ei voi ulkkareiden piikkiin oikein laittaaOho hups Piiroinen.
Tätä ei voi ulkkareiden piikkiin oikein laittaaOho hups Piiroinen.
Tuo on sikäli erikoista, että Ilveksen käytännössä kaikki alaketjujen (kolmos- ja nelosketju) hyökkääjät ovat flopanneet. Meskanen, Ratinen, Könönen, Alvarez, Gregoire, Bau jne. Toki Baulla näkyy se, ettei fysiikka vain yksinkertaisesti riitä vielä kunnolla sentterin rooliin. Vähän kääntyy kyllä Pennaseenkin katseet, että miten kaikki ovat olleet vaisuja. Toki Ratisella ja Meskasella oli loukkaantumiset, ja Gregoirella ei taida vain taso riittää.Ymmärtääkseni myös ei oikein Pennanen ole löytänyt roolia Könöselle. Katselin minuutteja joku aika sitten, niin peliaikaka oli noin 11 minuuttia. Voi olla myös jotain loukkia.
Ja Ilves sitten alivoimalla tasoihin 1-1.
Oliko budjetissa 2?Erinomainen KalPan ylivoima jälleen kerran. Vain yksi av-maali vastustajalle.
Ei tässä uskalla laittaa kyllä enää kenenkään piikkiin mitään. Joutuu vielä selittelemään.Tätä ei voi ulkkareiden piikkiin oikein laittaa
Onko Renny jo hallissa ?Mertaranta: ”Taponen filmaa”
Vähän tuuriakin matkassa. Katsoppa ensi hyökkäyksessä hidasta liikettä. Ei vakuuta.Kaanivahti saatana torjuu kaikki. Epistä.
Kyllähän tässä Saukkosen raastepöytään ikävä tuleeAi että tämä Mertsin IFK-onanointi on raskasta kuultavaa.
Mun mielestä on ihan reilua että selostaja symppaa piskuista altavastaajaa.Ai että tämä Mertsin IFK-onanointi on raskasta kuultavaa.
Katselin jo aiemmin tällä kaudella että on kyllä potentiaalinen nuorimies. Hyvä että SaiPa sai tehtyä jatkosopimuksen ettei katoa muualle.En mä muusta tiedä, mutta tuo Naukkarinen on tajuttoman hyvä luisteleen ja käsittelemään kiekkoa. Varmaan ainut positiivinen asia SaiPassa tällä hetkellä.
Mahtavaa että SaiPan junnuorganisaatio ei ole pystynyt hiomaan noita ominaisuuksia pois, varmasti on yritettyEn mä muusta tiedä, mutta tuo Naukkarinen on tajuttoman hyvä luisteleen ja käsittelemään kiekkoa. Varmaan ainut positiivinen asia SaiPassa tällä hetkellä.
Ja taitamaton hyökkääjä.Vähän tuuriakin matkassa. Katsoppa ensi hyökkäyksessä hidasta liikettä. Ei vakuuta.