Ite pitää pelaajat tuonne siittää, siinä projektia. kai sitä kentällisen saisi aikaiseksi.
Tardif ja D'Astous kun ovat sen verta vahvoja luistelijoita. Kellottavat kovia minuutteja ihan muutenkin. Ottossonkin on luisteluvoimainen pelaaja. Ei ole niin helppo tehtävä...
Itseltä lähtee kuti äkäseen.Tähän kampanjaan voisi osallistua, itseltä löytyy jo silmää ja käsiä, vastapuolella sitten mielellään hyvät fyysiset ominaisuudet.
Mä en ymmärrä miks noi on noin vitun luovuttaneita vaikka sinne pleijareihin on vielä oikeasti mahdollisuus päästä., mutta ei ilmeisesti kiinnosta ne... Ymmärtäisin jos oltaisiin jossain SaiPan pistemäärissä.Jees. Ei tätä tartte enempää seurata, on parempaakin tekemistä tähän iltaan. Joukkue näyttää luovuttaneelta, niin mikseipä yleisökin. Syvä huokaus. No, ehkä kesällä voi keskittyä kesän viettoon kun tuo tuleva kausikaan ei herätä mitään riemunkiljahduksia niin kauan kuin seura on tässä turbulenssissa.
Joo ei ole JYPillä oikein mitään palaa, kuka odottaa että toiseen tulisi parempi JYP en minä ainakaan. Eikähän KooKoo lado ylivoimalla erän alkuun 0-2 ja loppupeli pelataan vain terveisiäNiin mitäs olikaan ne itkut pelin perumisesta? KooKoohan pitää JYPiä pilkkanaan.
Kyllä tuo D'Astous jaksaa vetää yhteen peliin 27 minuuttia tarvittaessa.En usko että kolmea erää jaksavat joka toista vaihtoa
Mä en ymmärrä miks noi on noin vitun luovuttaneita vaikka sinne pleijareihin on vielä oikeasti mahdollisuus päästä., mutta ei ilmeisesti kiinnosta ne... Ymmärtäisin jos oltaisiin jossain SaiPan pistemäärissä.
Eipä voinut mitään tuossa tehdä kun kookoon kamikaze paino täyttä vauhtia suoraan päin. Erikoinen ratkaisu kookoon pelaajalta.BC:ltä fiksu jäähy, hyvä hyvä.
Tulkaa nyt itse selittää @Old Tom jne, JYP kannattajilla ainakin täysin odotettua, kuten perattiin täällä ja meidän hiekkalaatikolla jo ennen peliä. Ei yllätyksiäJoo ei ole JYPillä oikein mitään palaa, kuka odottaa että toiseen tulisi parempi JYP en minä ainakaan. Eikähän KooKoo lado ylivoimalla erän alkuun 0-2 ja loppupeli pelataan vain terveisiä
Ei tuolla kyllä KooKoon porukasta kenenkään tarvi juurikaan luistella.Kyllä tuo D'Astous jaksaa vetää yhteen peliin 27 minuuttia tarvittaessa.
Hänen luistelunsa on erittäin taloudellista.
Mä en ymmärrä miks noi on noin vitun luovuttaneita vaikka sinne pleijareihin on vielä oikeasti mahdollisuus päästä., mutta ei ilmeisesti kiinnosta ne... Ymmärtäisin jos oltaisiin jossain SaiPan pistemäärissä.
Tyhjentävästi osunee kumpaankin aiheeseen."It's fucking bullshit" - Christofferin ekat sanat radiohaastattelussa.
En ole nyt ihan satavarma et oliko nämä hänen mielipiteet itse jäähystä, vai koko touhusta tällä hetkellä.
Veikkaan, että touhusta koska jos hakkaa noin monta kertaa, niin kai myös älyää että siitä tulee jäähy."It's fucking bullshit" - Christofferin ekat sanat radiohaastattelussa.
En ole nyt ihan satavarma et oliko nämä hänen mielipiteet itse jäähystä, vai koko touhusta tällä hetkellä.