Niinpä, näinhän se on mennyt.Näyttää, että siinä missä kaverilla on jalka alkanut liikkumaan paremmin matsin edetessä, niin meillä alkaa kaverit piiputtamaan
Niinpä, näinhän se on mennyt.Näyttää, että siinä missä kaverilla on jalka alkanut liikkumaan paremmin matsin edetessä, niin meillä alkaa kaverit piiputtamaan
Jep, mutta näillä näytöillä mitä löi tänään tiskiin, niin olen kyllä todella vakuuttunut. Tästä Suomelle toinen NHL-tasolle loistava sniper, kiitos! Aivan jäätävä tuo rannari, kova ja todella tarkka.Niinpä tietenkin, sinne on vielä matkaa.
Näkyisikö Viasat Finlandin sivuilta?Mistäs nuo Jokerien maalit näkisi uusintoina? KHL:n sivuilla tulee viesti, ettei video ole saatavilla maassasi.
On.Oiskohan KHL:n nuorin hattutemppuilija? Kellään tietoa?
Joo-o, takaperin luistelusta tollanen kuti.
Mistäs nuo Jokerien maalit näkisi uusintoina? KHL:n sivuilla tulee viesti, ettei video ole saatavilla maassasi.
Mistäs nuo Jokerien maalit näkisi uusintoina? KHL:n sivuilla tulee viesti, ettei video ole saatavilla maassasi.
Oliko sulla jotain asiaa mulle. Voin kyllä raportoida, jos välttämättä haluat?Haukalla jäänyt lääkkeet ottamatta?
Jokereilta hieno avaus. Tolvasesta tuskin tarvitsee sanoa mitään.
Eipä mua oikeastaan mikään muu kiinnostanutkaan, kiitos. Toki täytyy katsella vielä uusintojen kera, jahka Viasatin sivulle tulevat.Täältä näkee ainakin Tolvasen maalit: Tolvanen hattutemppuun KHL-debyytissä! - katso maaginen knallisuoritus | Yle Urheilu | yle.fi
Käytähän operaa selaimena ja määritä sieltä VPN käyttöön.Mistäs nuo Jokerien maalit näkisi uusintoina? KHL:n sivuilla tulee viesti, ettei video ole saatavilla maassasi.
Viasport Finland » tuonne tulee, sivu kirjanmerkkeihin.Tullee tosiaan tonne Viasat Finlandin sivuille kunhan tulee. Ainakin viime kaudella koosteet tuli suht hyvin samana iltana, mutta ainakin välillä tuli vasta aamulla.
Sinne ne kuitenkin tullee.