Kauhulla odotan huomista tuomarointia. Nyt kun tuomareita on näiden kahden cry-babyn toimesta psyykattu kunnolla, ei liene vaikeaa arvata IFK:n istuvan boxissa huomenna urakalla. Toivottavasti olen väärässä ja Rönn pysyy vitun kaukana areenasta huomenna.
Päinvastoin. Kekäläinen on tehnyt itsestään pellen (narrihan se jo on) ja rahallisen sakon sekä EW:n toimitsijakiellon lisäksi kaiken arvostelun yläpuolella oleva SM-Liiga/SM-Liigan erotuomarit näyttävät vielä mahtinsa pistämällä nimenomaan narreja boxiin liukuhihnalta.
Parempi voittakoon! Tässä ottelussa on hurjat panokset, ainakin minun mielestäni.
Entä mitä yhteistä on Jokereilla ja ydinlaskeumalla? Hajuton, mauton, väritön. Ehhehe.Parempi on tämä (vitsi ei omakeksimä, kuulin joltain jullilta):
Miksi IFK häviää tämänkin pelin?
No koska Lunkka ei tehnyt tarpeeksi maaleja.
Kunhan Ville tekee yhden enemmän kuin Jokerit :) Ville on tappiolla 2-1 tällä hetkellä Jokereille, mutta josko joku muukin vähän tukisi, niin sarja on taputeltu... Onhan IFK.lla vielä 17 kenttäpelaajaa mittaamatonta potentiaalia :)kunhan tehdään ite yks enemmän.
Niin tai voiko Jokerit tehdä äkillisen katsomolaajennuksen siten, että yksi paikka rakennetaan vaihtoaition yhteyteen. Lipun tuolle paikalle onnistuu kaikkien suureksi yllätykseksi lippu.fi:stä ostamaan pitkällisen F5:n rämpytyksen ja muutaman selaimen kaatumisen jälkeen Erkka Westerlund -niminen kiekkofani.Mikä muuten on sääntönä missä kohtaa katsomoa saa istua? Saako Erkka tulla istumaan vaihtoaition taakse ja huudella sieltä neuvoja?
Niin, kuolemanottelu. Tämän pelin voittaja menee välieriin vuonna 2011. Se on jo lähes varmaa. Joten panokset ovat kovat!
Mikä muuten on sääntönä missä kohtaa katsomoa saa istua? Saako Erkka tulla istumaan vaihtoaition taakse ja huudella sieltä neuvoja?
Onkohan niin, että Erkka ei saa olla pelin aikana missään yhteydessä joukkueeseen? Ei huudella katsomosta neuvoja eikä antaa niitä myöskään kännykällä tai radiolla.
Pisteet eivät kerro koko totuutta, mutta Peltosen tehot ovat olleet aika huonot kolmessa ekassa. Ok, sai survottua yhden viimeksi, mutta enemmän olisin itse kuvitellut hänen tekevän. Ja tänään hänen ketjullaan taitaa olla Heino & co vastassa.
Pisteet eivät kerro koko totuutta, mutta Peltosen tehot ovat olleet aika huonot kolmessa ekassa. Ok, sai survottua yhden viimeksi, mutta enemmän olisin itse kuvitellut hänen tekevän. Ja tänään hänen ketjullaan taitaa olla Heino & co vastassa.
Tänään Erkan istuessa katsomossa aukeaa Jokereidenkin viiden miehen lihamuuri vihdoin ja päästään nauttimaan maalinestämispelin lisäksi myös jääkiekosta.