Mainos

Ke 23.3.2011 Ilves - JYP, 4. Puolivälieräottelu

• 39 964
  • 173
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
30.10.2010 Hakametsä Ilveksen fanikatsomo
"HAISTA VITTU! HAISTA VITTU! HAISTA VITTU!......."
20.1.2011 Hakametsä
Törmäsin jopa ihmisiin mutta se kai johtui siitä että peli päätty 4 - 1
19.3.2011 Hakametsä parkkipaikka
"Vittu mää lyön sua turpaan!" "Mene kotiis pelle tää on vaan jääkiakkoa!"
no en tappellut kun oli hyvä fiilis voittopelin jälkeen ja olin selvinpäin ja sitten kun erehdyin taas heiluttamaan sitä pääkallolippua niin toinen sankari tulee
"Painu nyt VITTUUN TÄÄLTÄ TAI REVIN SULTA PÄÄN IRTI!"
23.3.2011 Hakametsä Ilveksen fanikatsomo
"Missä on Vatanen!? Missä on Vatanen!?"
Ilvesfanit on tämän valtakunnan pohjasakkaa ja Marjamäki saa painua VITTUUN !!!

Viimeksi muokattu:

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Turpaan lyömiset on kyllä tyhmää huutelua. Varsinkin jääkiekon takia ja sitten että toiminta jää vielä vaan huutelun tasolle, mutta hyvä että jäikin. Samoja tosin kuulee joka hallilla.

Pään irti repimiselle repesin kyllä. Joku on katsellut kummelia ja joku toinen ei.

Mikä se pääkallolippu muuten on? Minkä puolesta sitä käytetään? En oo moiseen ikinä peleissä törmännytkään. Jyppifanit oli kyllä ihan mukavaa väkeä hallilla. Hyviä jutusteluja rallista, naisista ja viinasta.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Mikä se pääkallolippu muuten on? Minkä puolesta sitä käytetään? En oo moiseen ikinä peleissä törmännytkään. Jyppifanit oli kyllä ihan mukavaa väkeä hallilla. Hyviä jutusteluja rallista, naisista ja viinasta.

Vastaan Kapon puolesta koska oletan tietäväni vastauksen tuohon lippuun. Ideologiana ihan perinteinen "tullaan ryöväämään teiltä pisteet". Ryöstöretkilippu siis...

Juu mullakin oli muutamia mukavia hetkiä Ilveskannattajien kanssa. Ainakin vanhemmat herrasmiehet. Teinit on aina teinejä ja niitä räksyttäjiä on joka puolella suomea.

Teini: HAISTA VITTU!
Raato: Toisinaan...
Teini: *suu auki ja lähtee hiljaa pois*

Summasummaarun: JYP oli parempi ja Ilveksellä on hienoja junnuja ensikaudelle. Tsemppiä ja sykettä! Määttäselle hattu vielä päästä.

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Turpaan lyömiset on kyllä tyhmää huutelua. Varsinkin jääkiekon takia ja sitten että toiminta jää vielä vaan huutelun tasolle, mutta hyvä että jäikin. Samoja tosin kuulee joka hallilla.

Pään irti repimiselle repesin kyllä. Joku on katsellut kummelia ja joku toinen ei.

Merirosvolippu on oikean värinen ja yleensä vieraisiin tullaan ryöstöretkelle. Vähän paskan maku jäi sarjasta kun Vatasen kausi tais loppua.

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPin pelithän eivät tässä sarjassa ollut ollenkaan sitä tasoa mitä se parhaimmillaan on. En sitten tiedä vaikuttiko siihen se, että oltiin periaatteessa "pakkovoittojen" edessä, koska runkosarja taas voitettiin ja sitä kautta vähän painetta vai oliko Ilveksen peli yksinkertasesti niin hyvää, odotettua parempaa, että ei pystytty parhaimpaan. No kohtahan sen näkee miten pärjää ns." kovempien" joukkueiden kanssa.

Niin ja tuossa kun vähän taaksepäin ketjua,niin joku Ilves fani on sitä mieltä,että Vatasen loukkaantumisvideossa JYP pelaaja blokkaa törkeästi, mutta itse en näe sitä sellaisena ja toisekseen kyllä siellä Ipa pelaajaki aika törkeesti estää.

Ja mitä mailapeliin tulee, JYPin tuskin hirveästi tarvitsee sitä käyttää juuri tuon pelityylinsä takia ja muutenkin materiaalin vuoksi.

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kolikko: "Kyllä siellä Ilves pelaajakin estää"
Tuossa pelitilannevideolla vai? Toisaalta myös myönnät että Louhivaara estää, vaikka sitä ennen sen kiellätkin.

Sori kun keskeytän teidän henkevän keskustelun ja tujautan väliin, mutta tuon voi käsittää myös seuraavasti (ja oletan Kolikon tätä tarkoittaneen): jos Louhivaara estää tuossa tilanteessa, niin samassa mielessä myös Ilves-pelaaja estää. Toisin sanoin, jos Louhivaaralle olisi tuollaisesta tilanteesta tullut antaa jäähy, samoin olisi Ilves-pelaajallekin. Koska kummatkaan eivät saaneet jäähyä, ei myöskään Louhivaaran toimintaa tuossa tilanteessa tule pitää jäähyn arvoisena.

Eli ei välttämättä myönnä.

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
Ilvesfanit on tämän valtakunnan pohjasakkaa ja Marjamäki saa painua VITTUUN !!!

Erittäin hienoa, että meille kuitenkin vaivaudutaan opettamaan oikeaoppista kannattamista. Tuolla asenteella pystyy varmaan välttämään kaikki ikävyydet pelien yhteydessä? Nyt on pitkä kesä aikaa opiskella tuolla opilla.

Itse sarjasta voi huoletta sanoa, että parempi joukkue voitti ihan ansaitusti ja hyvä haastaminen hyytyi tosiaan pitkälti viimeistään noissa kolmansissa erissä. Itse ainakin laittaisin tämän pitkälti kokemattomuuden piikkiin.

Paljon täällä on puhuttu Pajuojasta, joka haastoi Buddhan tämän omalla "mukavuusalueella". Dufva on juuri samanlaisella rutinalla mitä Pajuoja piti, päässyt melkoiseen suosioon ainakin omassa kaveripiirissä. Kaikki inhoavat Dufvaa juuri samanlaisten kommenttien vuoksi ja siksi pidän Pajuojan provokaatiota siihen suuntaan hyvänä yrityksenä, johon valitettavasti kokenut kehäkettu ei kunnolla missään vaiheessa lähtenyt.

Onnittelut niille Jyväskyläisille jotka ovat sen ansainneet.

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
20.1.2011 Ilveksen fanikatsomo pelin jälkeen:
"MIKÄ VITUN JYPPI!? MIKÄ VITUN JYPPI!?"
Eli osaa ne käyttäytyä, oli tulos mikä tahansa vaikka...

20.1.2011
"Koko peli meni ohi" Risto Dufva
"Kauden huonoin peli" Ossi Louhivaara

Viimeksi muokattu:

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erittäin hienoa, että meille kuitenkin vaivaudutaan opettamaan oikeaoppista kannattamista. Tuolla asenteella pystyy varmaan välttämään kaikki ikävyydet pelien yhteydessä? Nyt on pitkä kesä aikaa opiskella tuolla opilla.

No kieltämättä. Vai onko sinusta hienoa, että Ilveksen fanikatsomo huutaa Vatasen loukkaannuttua "Missä on Vatanen? Missä on Vatanen?". Ja edelleenkään en ole kenenkään Ilves-fanin nähnyt täällä ihmettelevän asiaa. Voiko siis olettaa, että te olette tyytyväisiä vain siitä, että tuollaisia huutoja huudellaan jääkiekkokatsomossa? Tai mikä pahempaa, olette tyytyväisiä siitä, että Vatanen loukkaantui?

Huhhuh, sanon minä, säälittävää toimintaa.

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Onnittelut niille Jyväskyläisille jotka ovat sen ansainneet.

Eli kaiketi onnittelet koko JYPin joukkuetta. Meillä kaikilla faneilla ja etenkin täällä jatkoajassa olisi varmasti oikeasti opettelemista fanittamisessa ja keskustelussakin - ja en nyt sivurauta viittaa sinuun, vaan esimerkiksi koko tämänkin ottelusarjan keskusteluun.

Iso osa keskustelustahan oli suoraan sanoen riidan haastamista virtuaalisesti. Itse olen aika harvakseltaan jaksanut ylipäätäänkään jatkoaikaan kirjoitella enää täälä kaudella - ja vain harvakseltaan olen koko keskustelua seurannut. Mielestäni moderaattorit voisivat ottaa paljon tiukemman otteen ja jakaa oikeastaan kaikista törkeistä viesteistä oikeasti pitkiä kirjoituskieltoja. Yöaikaan voisi olla myös suljettuna koko foorumi.

Provot ja kettuilut kuuluvat kyllä asiaan ja onnistunut kuitti toisen joukkueen kannattajalle se vasta naurattaakin. En siis kaipaile tosikkomaisen ja vain lajitietouteen perustuvan keskustelun perään. Mutta kovin montaa ei tämän ottelusarjan keskustelu varmasti naurattanut ja kovin paljoa ei älykkyyttä kaikissa vastustajajoukkueen kannattajille osoitetuissa kirjoituksissa aina kaiketi kuitenkaan ollut.

Omalta osaltani taidan todetakin, että eiköhän minun jatkoaika-keskustelufoorumilla viettämäni aika ollut tässä näin. Ja ei minua tietenkään kukaan kaipaamaan jääkään :) Mutta pidempään palstalla olleita pyydän ainakin miettimään, että eikö keskustelu ollutkin hivenen tasokkaampaa ja mukavampihenkistä muutama kausi sitten. Tai sitten olen vain vanhentunut ja tosikoitunut liiaksi.

Lähinnä jatkoajan ylläpitäjille vinkiksi kirjoittelin, josko joku heistäkin lukisi tätäkin keskustelusarjaa, että eikö tälle keskustelufoorumille jotain pitäisi tehdä. Jatkoajasta kokonaisuudessaan suuri kiitos. Ja kyllähän viime kädessä vastuu keskustelupalstoilla on meillä kirjoittajilla.

Jokainen voisi kirjoittaa ajatellen vaikkapa sitä, että olisiko valmis kirjoituksensa kanssa kuvallaan esiintymään Keskisuomalaisen tai Aamulehden kannessa? Saattaisi tuoda tekstiin hivenen erilaista särmää. Ja jos ei kirjoituksien sisältöä muuttaisi, niin sitten paljastaisi paljon mielipiteen esittäjästä. Ja jokainen varmaan keskustelua neljässä eri Ilves-matsissa seurattuaan tajuaa mihin viittaan.

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Sitäpaitsi, kädet kiinni vartalossa ei tee siitä rangaistavaa ellei ne kädet osu päähän. Tuosta videosta en mene sen puolesta sanomaan juuta tai jaata että osuuko päähän vai ei.

Juu, totta. Jos kädet ovat kiinni vartalossa, on taklaus puhdas. Mikäli siis taklaus ei kohdistu päähän. Muotoilin lauseen huonosti. Myönnän. Laitetaan kiireen piikkiin.

Näen tuon Kantolan taklauksen siten, että hän nostaa kätensä ylävartalon suojaksi. Taklaustilanteessa Kantolan kädet osuvat JYPin pelaajaa pään seutuville. Ei taida osua kuitenkaan päähän, koska Pihlström osaa varautua tulevaan kontaktiin.

Kun kädet laittaa tuolla tavalla ylävartalon suojaksi, käy usein myös niin, että kontaktivaiheessa taklaava antaa vaistomaisesti lisää vauhtia taklattavalle.

Mielestäni pikkukakkonen ei olisi ollut huutava vääryys. Perustelen tätä sillä, että näissä taklauksissa voi käydä todella ikävästi. Pihlström oli sen verran kokenut, että osasi ottaa vähän haastavemman kontaktin vastaan.

Ehkä olen sitten paska tuomari.

Viimeksi muokattu:

Kalix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koo-Vee, LeKi
20.1.2011 Ilveksen fanikatsomo pelin jälkeen:
"MIKÄ VITUN JYPPI!? MIKÄ VITUN JYPPI!?"
Eli osaa ne käyttäytyä, oli tulos mikä tahansa vaikka...

20.1.2011
"Koko peli meni ohi" Risto Dufva
"Kauden huonoin peli" Ossi Louhivaara

Mitäköhän tämä nyt sitten taas todisti?

Ja sitten asiaa. Ilveksen fanikatsomo on pitkään ollut normaalin ihmisen silmissä häpeän aihe kaikkine typeryyksineen, mutta toisaalta taas kannattaa Ilvestä myös silloinkin, kun minä jo ripottelen tuhkaa päälleni Ilveksen tekemisien suhteen. Kun nyt nostat itseäsi paremmaksi kannattajaksi niin voisitko selittää, että mitähän niin hemmetin väärin Marjamäki teki ottelussa, että sinun arvon asiantuntijan mielestä herra voisi painua vittuun?

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erotuksena on se että mitä ihmettä puolustaja tuossa hyötyisi Louhivaaran kanssa nyhjäämisestä? Hänhän yrittää päästä selvästi Vatasen iholle ja painamaan laitaan kiinni, sen verran kovalla vauhdilla Vatanen kenttää kiersi. Kuvittele itsesi tuonne jäälle Ilves-pakin paikalle ja jos sinulla on tippaakaan pallopeleistä kokemusta, niin ymmärrät mitä tarkoitan. Mikäli Peltola, joka tuo puolustaja käsittääkseni oli, olisi halunnut pitää Louhivaaran kiinni niin ei olisi siinä tapauksessa yrittänyt edes Louhivaarasta ohi vaan jäänyt maalin eteen.

Erotuksena on se, että minua ei kiinnosta tippaakaan, oliko se jäähyn arvoinen paikka vai ei - siitä kun ei enää jäähyä tule. Minä kommentoin vain tuota kielellistä muotoa, ja eksplikoin siitä sellaisen seikan, mikä sinulta todennäköisesti jäi huomaamatta. Minusta jossittelut tuollaisista pienistä yksityiskohdista ovat aika tylsiä keskustelunaiheita.

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Ja sitten asiaa. Ilveksen fanikatsomo on pitkään ollut normaalin ihmisen silmissä häpeän aihe kaikkine typeryyksineen, mutta toisaalta taas kannattaa Ilvestä myös silloinkin, kun minä jo ripottelen tuhkaa päälleni Ilveksen tekemisien suhteen.

Tää on täysin totta. Juttujen tason voi pitkälti lukea ks. osaston naamoilta. En silti näistäkään lähtisi elämääni pilaamaan. Hienoa että jaksavat huutaa pitkin ottelua, oli tilanne mikä tahansa. Loukkaantumisista ilakoiminen on lapsellista ja tyhmää. Kiroilunkin voisi jättää pois, koska siellä hallissa on niitä ikänsä puolestakin lapseksi laskettavia. Mutta täytyy silti muistaa että joukossa tyhmyys tiivistyy ja siellä mesoaa teinit ja "nuoret aikuiset" jotka ovat elämänsä harjalla, mielestään ainakin.

Ja edelleenkään en ole kenenkään Ilves-fanin nähnyt täällä ihmettelevän asiaa. Voiko siis olettaa, että te olette tyytyväisiä vain siitä, että tuollaisia huutoja huudellaan jääkiekkokatsomossa? Tai mikä pahempaa, olette tyytyväisiä siitä, että Vatanen loukkaantui?

Huhhuh, sanon minä, säälittävää toimintaa.

Miksi kenelläkään olisi velvollisuus vastata sinun kertomiin juttuihisi, tai millä oikeudella vetelet siitä sitten kaikkia koskevat johtopäätökset? Erikoista olettaa livenä käytettävän "hiljentyminen on myöntävä vastaus", toimivan myös täällä. Moni varmasti on varmasti samaa mieltä ja pitää sitä niin itsestäänselvyytenä että ei katso aiheelliseksi kirjoittaa sitä tänne, jonkun toisen keskustelijan vihjailuista huolimatta. Lisäksi meillä alkoi lomat niin varmaan ketjun lukijamääräkin on tippunut, tai ainakin innostus osallistua keskusteluihin.

Kalix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koo-Vee, LeKi
Erotuksena on se, että minua ei kiinnosta tippaakaan, oliko se jäähyn arvoinen paikka vai ei - siitä kun ei enää jäähyä tule. Minä kommentoin vain tuota kielellistä muotoa, ja eksplikoin siitä sellaisen seikan, mikä sinulta todennäköisesti jäi huomaamatta. Minusta jossittelut tuollaisista pienistä yksityiskohdista ovat aika tylsiä keskustelunaiheita.

Vanhapuuman ajatukset pitkin sarjaa ovat olleet todella arvostettavalla tasolla ja selvästi parempia kuin omat kommenttini kokonaisuudessaan ja etenkin pelien aikana pistämäni tunteelliset itkut. Kuitenkin en voi olla näpäyttämättä, että käytit turhaan vierasperäistä sanaa "eksplikoida" jonka olisit näin meille tyhmille myös voinut sanoa "selvästi selittäen". Piti päteä kun Ilves ei päteny :D

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäköhän tämä nyt sitten taas todisti?

Ja sitten asiaa. Ilveksen fanikatsomo on pitkään ollut normaalin ihmisen silmissä häpeän aihe kaikkine typeryyksineen, mutta toisaalta taas kannattaa Ilvestä myös silloinkin, kun minä jo ripottelen tuhkaa päälleni Ilveksen tekemisien suhteen. Kun nyt nostat itseäsi paremmaksi kannattajaksi niin voisitko selittää, että mitähän niin hemmetin väärin Marjamäki teki ottelussa, että sinun arvon asiantuntijan mielestä herra voisi painua vittuun?
Todisti sen että olin paikanpäällä kaikissa Ilves - JYP peleissä tälläkin kaudella...

Ilvesfanit ennen tätä kautta ovat olleet kivoja mutta mitä vittua on tapahtunut?
Marjamäki polvitaklas Vatasen keskialueella ja sitten Bruun viellä auttoi sitä että SM-liigan parhaan puolustajan kausi on ohi :(

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Marjamäki polvitaklas Vatasen keskialueella ja sitten Bruun viellä auttoi sitä että SM-liigan parhaan puolustajan kausi on ohi :(

Miksi tätä paskaa pitää nyt jauhaa. Jokainen joka näki molemmat tilanteet, tietävät totuuden. Marjamäki koittaa taklata kovaa vastapalloon, Vatanen väistää ja ainoastaan jalka jää Masin tielle. Ei mitään väärää tai tarkoituksellista metsästystä tuossa.

Bruun puolestaan tulee korpossa estämään Vatasen maalintekoa ja miehet törmäävät. Jälleen kerran, ei mitään väärää.

Vatasen loukkaantuminen on valitettava, ja toivottavasti kuntoutuu ajoissa vielä kevään peleihin. Valkoista on turha väitää kuitenkaan mustaksi.

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ennen peliä kirjoitin tähän ketjuun että ainoa toive on että Ilves ei pistä ketään sairaslomalle JYPistä vaikka kausi tulee päättymään. Ja mitäs tapahtui!?
Kommenttisi taas todistaa sen, että sinulla ei pitäisi olla minkään valtakunnan valtuuksia kirjoittaa urpoilusta muiden osalta jos omat kommenttisi ovat tuota luokkaa. Johan se on likimain kaikkien, paitsi näiden kaikkein kaistapäisimpien fanien toimesta todettu että täysiä vahinkoja kummatkin "polvitaklaukset".
Mitäs omasi todistaa?
Sinähän taisit olla niistä Ilves faneista se ensimmäinen joka toivoi että Vatanen pistetään rikki Ja JOO minä olen JYP faneista nro 1!!!!

Edit: Nyt hallille katsomaan JYP A - Blues A loppuottelua.

Kalix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koo-Vee, LeKi
Todisti sen että olin paikanpäällä kaikissa Ilves - JYP peleissä tälläkin kaudella...

Ilvesfanit ennen tätä kautta ovat olleet kivoja mutta mitä vittua on tapahtunut?

Nyt herätys siellä paremman joukkueen kannattaporukassa.

Marjamäki ei todellakaan taklannut Vatasta polveen. Eikä myöskaan Bruun ja molemmissa syyllisen hakeminen on aivan turhaa. Vahinkoja sattuu, mutta minkäs niille voit. Toivottavasti Vatanen toipuu nopeasti, koska on todella pitkään aikaan paras hyökäävä pakki Suomessa vähään aikaan. Mies (vai poika) hankkii vähän lihaa ruodon päälle maltilla niin saadan olla kaikki ylpeitä siitä, että on suomalainen.

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siinä vaiheessa kun tietää puhuvansa paskaa on hyvä vetää "Mua ei kiinnosta"-kortti esiin samalla vähätellen sitä miten pikkusielut vinkuvat tilanteesta mistä ei edes jäähyä tullut.

On syllä nyt varmaan aika alpha urosmainen olo.

Ok, minun vastaamiseni tähän on jo turhaa, myönnettäköön, mutta menin lankaan, provosoiduin jne.

Ei, en vetänyt "ei kiinnosta"-korttia yht'äkkiä, enhän minä kiinnittänyt huomiota itse aiheeseen (eli oliko jäähyn arvoinen tilanne jne.) tuossa alkuperäisessä viestissäkään, jossa avasin viestin vihjattua tai ei-näkyvää osiota (eli "eksplikoin"). Ok, sano mitä sanot, hauku pystyyn, aivan sama, nyt en enää tähän asiaan kiinnitä huomiota. Saivartelussa et minua ainakaan voita, se on selvä kaikesta huolimatta. Ja harvemmin saa aivopieruista kiinni, mutta jos näin, myönnän asian kyllä, niin pääsen jatkamaan saivartelua.

Miksi kenelläkään olisi velvollisuus vastata sinun kertomiin juttuihisi, tai millä oikeudella vetelet siitä sitten kaikkia koskevat johtopäätökset? Erikoista olettaa livenä käytettävän "hiljentyminen on myöntävä vastaus", toimivan myös täällä. Moni varmasti on varmasti samaa mieltä ja pitää sitä niin itsestäänselvyytenä että ei katso aiheelliseksi kirjoittaa sitä tänne, jonkun toisen keskustelijan vihjailuista huolimatta. Lisäksi meillä alkoi lomat niin varmaan ketjun lukijamääräkin on tippunut, tai ainakin innostus osallistua keskusteluihin.

Vastailen edelleen täysin turhiin viesteihin, omaa tyhmyyttäni. Muutakaan en kuumeessa jaksa nyt tehdä. Pyrin tällä hetkellä skolastisiin tulkintoihin, selvästikin.

Olet varmaankin oikeassa itse lihavoimani kohdan osalta. Totta, näin voi hyvinkin olla. Ihmettelin vain, kun kukaan Ilves-fani ei kommentoinut fanikollegoidensa toimintaa. Itselläni ei ainakaan ymmärrystä riittäisi sellaisille JYP-faneille, jotka huutelisivat katsomossa vaikkapa HIFKiä vastaan pelatessa "Missä on Granlund? Missä on Granlund?", etenkin jos Granlund olisi loukkaantunut samassa JYPiä vastaan pelatussa pelissä. Vaikka tällaisessa skenaariossa HIFK veisi mestaruuden ja niin edelleen.

Ja luonnollisesti, ihan vielä vain selvennyksen selvennykseksi, en usko Vatasen loukkaantuneen kenenkään Ilves-pelaajan törkeän tempun johdosta. Ikävä sattumus, siinä kaikki.

Niin ja Kalixille tiedoksi tuosta "eksplikoida"-termistä. On totta kai selvää, että tällaisella keskustelupalstalla tulisi suosia (äh, preferoida) suomenkielisiä (vs. muista kielistä johdettuja) termejä, mutta ymmärrät varmasti, että joskus kun haluaa kirjoittaa vain nopeasti ja suhteellisen sujuvasti, niin käyttää sitten sitä sanaa, mikä tulee ensimmäisenä mieleen. En siis käytä noita termejä itsetarkoituksellisesti tai pyri vain pätemään (vaikka sitäkin on joskus hauska yrittää). Koska kirjoittelen tällä hetkellä muita akateemisiakin tekstejä, jotenkin nuo vain pulpahtelevat tuolta mielen sopukoista.

Edit: ja nyt lopettelen tämän otteluketjun osalta, menikin jo vähän liian pitkälle. Syvä kumarrus ja pahoitteluni.

Viimeksi muokattu:

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos Vanhapuuma avustuksesta!

Mitä perskelettä jauhatte vielä ku sarja pistettiin jo poikki aika selkeillä numeroilla? No ei sen väliä liityn itsekkin.

Marjamäen taklauksessa ei ole vikaa, mutta Vatanen on kiekoton niin mikä into hänellä on kokoajan vain Vatasta täräytellä?

Teoriassa jos JYP pääsee finaaleihin, niin Vatanen pääsisi pelaamaan. Saa nyt nähdä.

Nagyanya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Liverpool, Detroit Red Wings
Marjamäen taklauksessa ei ole vikaa, mutta Vatanen on kiekoton niin mikä into hänellä on kokoajan vain Vatasta täräytellä?
Onko se nyt niin ihmeellinen asia jos tähtipelaaja saa hieman enemmän huomiota osakseen kuin neloskentän tärkeä raataja?

Viimeksi muokattu:

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Suurin osa tänne kirjoittaneista Ilves-kannattajista ei ole toivonut Vatasen tai kenenkään muunkaan loukkaantumista. Sama osa ei myöskään ole ollut eilen huutamassa "missä on Vatanen" -fanikatsomossa. Joku on saattanut olla, mutta yleistäminen ja koko Ilves-kannattajien leimaaminen on tältä osin turhaa.

Kauden aikana fanikatsomo huusi myös kuuluisia hv-huutojaan, jotka myös Ilves-osiossa enemmän tai vähemmän laajalti tuomittiin. Samassa ne tuomittiin Ilveksen toimiston puolesta ja toivottiin niiden lopettamista. Enkä niitä sen jälkeen ole kuullutkaan, joten eteenpäin on menty.

Tämä tästä. Kausi ohi. Kuten joku jo sanoikin, Ilves-kannattajat ovat vetäytyneet näistä ketjuista muihin puuhiin. Tsemppiä JYPille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.