Miten niin?Oikea ratkaisu
Miten niin?Oikea ratkaisu
Miks piti ajaa loppuun. Ei tämä mitään 2010-luvun kiekkoa ole.
Järkyttävä tuomio.Olipas surkea ulosajo. Herra mun vereni. Kaveri kattoo kaks kertaa, että taklaamaan ollaan tulossa ja kääntää selän.
Trejbalista kimposi. Paskaa säkää.Siinä oli kyllä vahva imurointi Salmiselta.
Siitä omaan luistimeen ja patjalla löi sisään.Trejbalista kimposi. Paskaa säkää.
Vukojevic ei tee elettäkään ottaakseen taklausta vastaan, vaan vielä kääntää lisää selkää juuri ennen tööttiä. Kroppa pelille ja olkapäällä vastaan, eikä noin D-junnumaisesti.Ei nyt ihan 5/5 pelannut pakkikaan. Mutta olihan siinä numerot Åstenin silmien edessä riittävän pitkän ajan ettei olis ollut pakko lasauttaa täydellä vauhdilla.
Katsohan, itse palstan koomikko ryntäsi paikalle. Odotan ihan mielenkiinnolla, kun Sport-pelaajat lentävät yhtä kevein perustein ulos kuin nämä muutamat SaiPa-pelaajat viime viikolla. Pysyykö lainattu nimimerkki itse silloin housuissaan.Toivottavasti tuomarit ja Saipan fanit ovat jo keskenään sovussa. Muuten tuloo raskas kausi.
Ei oo enää Ruusun aika?Ruusu palannut arkeen Jokisen kausien jälkeen?
Olen cool.Katsohan, itse palstan koomikko ryntäsi paikalle. Odotan ihan mielenkiinnolla, kun Sport-pelaajat lentävät yhtä kevein perustein ulos kuin nämä muutamat SaiPa-pelaajat viime viikolla. Pysyykö lainattu nimimerkki itse silloin housuissaan.
Tänään on ollut muuten yllättävänkin hyvää tuomarityöskentelyä, vaikka Kova Oulussa onkin viheltämässä.