Ei ole huippu-urheilun kansssa mitään tekemistä tämmöisillä peleillä. Kärpille vapaalippu finaaliin KIITOS!Kyllä koetellaan kärppiä... Kaikenmaailman ostojoukkueet Kouvolasta tulee nöyryyttämään Oulun omia 'rakkaudesta lajiin' poikia.
Kysymys lienee juurtaa Soukkaan niin maalivahtien kohdalla taitaa olla että 23v saa olla toinen maalivahdeista.Minkö ikäiseksi saakka saa pelata a-junnuissa? Random kysymys tähän kohtaan otteluketjua
Aivan, se selittääkin. Meilläkin oli muutama viikko sitten. Oli aika paha vaiva, mutta siitä se helpotti sitten.Meillä on siis reenijumi. Siitä tää tilapäinen häiriö.
Tämäpä vastasi kysymykseeni tismalleen, kiitos!Kysymys lienee juurtaa Soukkaan niin maalivahtien kohdalla taitaa olla että 23v saa olla toinen maalivahdeista.
Elä elä vielä.....Hohhoijaa, mitäs minä sanoin, arvon Ässäfanit.
Tää on niin nähty kuvio tällä kaudella, että kyllä kehtaan jo nyt.Elä elä vielä.....
Älä nyt vielä sano.Hohhoijaa, mitäs minä sanoin, arvon Ässäfanit.
SaiPa voittaa Liigapelin, varsinaisella tai yliajalla, seuraavan kerran ensi syksynä. (Jos silloinkaan)
Rima on asetettu TapparalleK-Espoo kurmuuttaa Kajaanissa Hokkia 1-11 ja reilu kymppi jäljellä.
Muistaakseni Saipa haki pisteet Porista muutama viikko sitten. Eli tää ei ole vielä pelattu.Hohhoijaa, mitäs minä sanoin, arvon Ässäfanit.
SaiPa voittaa Liigapelin, varsinaisella tai yliajalla, seuraavan kerran ensi syksynä. (Jos silloinkaan)
Paljon mukavempi olisi ollut katsoa tämmöistä 0-0 pellailua koko pelin ajanTampereella pojat pellailee