Ke 22.12.2021 Jokerit - Dinamo Minsk

  • 11 986
  • 227

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Mun mielestä oikein tyylikäs teko Jokereilta.

Edmund Burkea lainatakseni: "Pahuuden voittoon riittä se, että hyvät ihmiset eivät tee mitään".

Hyvä Jokerit!
Tyylikäs?

Minä itse uskon edustukselliseen demokratiaan ja otan kantaa äänestysuurnalla.

Jos lähdetään mielenosoitusten tielle urheilussa, niin se johtaa minun mielestäni turhaan vihanpitoon ja loppujen lopuksi umpikujaan.

Jokereiden protestointikin on hyvin valikoivaa. Odotan otteluja Kunlun Red Starsia ja Dynamo Moskovaa vastaan.

Edustan sitä kantaa, jossa urheilu nähdään mieluummin viihteenä kuin lisäkeinona luoda eripuraa ja vastakkainasettelua. Urheilu edistää parhaimmillaan ihmisten välisiä suhteita.

Mitenköhän innoissaan Jokereiden pelaajat olivat protestista? Joensuu tietysti kannatti, mutta entä muut? Ovat kuitenkin ensi sijassa urheilijoita, kuten myös Dinamo Minskin pelaajat (, joista vielä monet ulkomaalaisia), valmentajat ja joukkueenjohto. Yrittävät vain tehdä työnsä. Työrauha olisi kiva.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ikonen tarjoilee ja Kombe nostaa yli. No oli edes paikka.
 

Thoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat
Valko-Venäjän presidentin hommissakin on pitkäjänteisyyttä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokerit ihan Dinamon mankelissa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Schroederin hyvä jalka riitti tasan yhteen peliin, tänään ollut ihan varjojen mailla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Teilatkaas Kausari - jos se löytäisi yhden syötön perille. Viime matsissa näin kävi.
 

Yellow Jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyylikäs?

Minä itse uskon edustukselliseen demokratiaan ja otan kantaa äänestysuurnalla.

Jos lähdetään mielenosoitusten tielle urheilussa, niin se johtaa minun mielestäni turhaan vihanpitoon ja loppujen lopuksi umpikujaan.

Jokereiden protestointikin on hyvin valikoivaa. Odotan otteluja Kunlun Red Starsia ja Dynamo Moskovaa vastaan.

Edustan sitä kantaa, jossa urheilu nähdään mieluummin viihteenä kuin lisäkeinona luoda eripuraa ja vastakkainasettelua. Urheilu edistää parhaimmillaan ihmisten välisiä suhteita.

Mitenköhän innoissaan Jokereiden pelaajat olivat protestista? Joensuu tietysti kannatti, mutta entä muut? Ovat kuitenkin ensi sijassa urheilijoita, kuten myös Dinamo Minskin pelaajat (, joista vielä monet ulkomaalaisia), valmentajat ja joukkueenjohto. Yrittävät vain tehdä työnsä. Työrauha olisi kiva.
Kyllä, todella tyylikästä mielestäni, kun ottaa esim.huomioon kukas se Jokereiden Minskin vierailulla näytti peukkua katsomossa. Valko-Venäläiset eivät voi uurnilla asioihin vaikuttaa.

Mielestäni tällaisia "vahinkoja" voisi kyllä lisäksi käydä muitakin jengejä vastaan, pl. Riika ja Barys.
 
Viimeksi muokattu:

vensteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotta ei pääse unohtumaan :)

"Kaikkien meidän ensimmäinen tavoitteemme on Jokereiden menestys.

Helsingissä 16.3.2021

Jari Kurri, hallituksen puheenjohtaja ja General Manager

Janne Vuorinen, pelaajakoordinaattori"

 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Junttilaa estetään ja tehtaan takuuta jälleen luvassa.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä, todella tyylikästä mielestäni, kun ottaa esim.huomioon kukas se Jokereiden Minskin vierailulla näytti peukkua katsomossa. Valko-Venäläiset eivät voi uurnilla asioihin vaikuttaa.

Mielestäni tällaisia "vahinkoja" voisi kyllä lisäksi käydä muitakin jengejä vastaan, pl. Riika ja Barys.
Kyllä kyllä. Jos tekniikka pettää, niin ei kai se Jokereiden vika ole??? Onko hallin omistaja kenties pihtaillut laitehankinnoissa ja siksi menee pieleen? Muistan joskus että kaiuttimista on kuulunut kauheata rätinääkin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Siinähän oli ihan paikan poikanen, ei toki maalia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös