Mulla se on tuossa koko ajan auki. Mutta siis kyllähän tuossa on jo kaatuminen alkanut. Se mailan osuminenhan tapahtuu siinä vaiheessa, kun Gaudreau on jo voimakkaasti etukenossa. Väittäisin että kaatuminen on seurausta kiekon kurottamisesta Ekholmin yli, ei rikkeestä.No osui jalkoihin tai ei (en jaksa kuudetta kertaa enää klippiä eteeni hakea), mutta tuo kaataa Gaudreau'n. Päivänselvä jäähy, vähintään jälkikäteen uusinnoista katseltuna.
Näinhän se on. Laineelta loppuu tila muualla paitsi Liigassa ja kakkostason MM-kisoissa heikoimpia maita vastaan.
Ei ole silloin lämärille käyttöä ja sehän on huippu maalivahdille helppo aavistaa kun maila on pystyssä jo kauan ennen laukausta. Ei mene Ludqvistille tällaiset kun ei ole käsiä harhauttaa. Jalkakikat tehoaa vain puolustajiin joskus.
Rask oli ennen edellä, koska puolustus auttoi häntä. Nyt kun Bruinsin puolustus ei enää ole auttamassa, taso tippui selvästi.Viime kauden Rinne on viime kauden Raskia edellä, mutta siihen vaikutti aika paljon joukkueidensa puolustukset. Veikkailisin Raskin nousua maalivahtichartissa takaisin kohti toppia parin seuraavan kauden aikana.
Tästä ei synny väittelyä.Rask oli ennen edellä, koska puolustus auttoi häntä. Nyt kun Bruinsin puolustus ei enää ole auttamassa, taso tippui selvästi.
En minä tiedä muuta kuin että käsileikkauksessa on Kessel ollut. Varmaan on viime kauden pudotuspeleissä tullut iskua tai sitten on nukkunut käsi kropan alla.Hei @Ralph , mihin se Kessel olikaan loukkaantunut, jäänyt painon alle?
Tää on ihan totta. Hirmu kireä ilmapiiri täälläkin välillä.Hyvä jätkät!!! Lätkä on hauskaa, siellä onki ollu turhan vakava meininki.
Molemmilla takana yksi peli. Yhden pelin perusteella voi vaikka Emil Larmi olla parempi kuin Carey Price. Ottaisin itse Pekka Rinteen NHL-joukkueeseeni kuin Tuukka Raskin.Paitsi tässä turnauksessa. Mutta juu, viime kauden näytöillä Peksi ehdottomasti.
Rask oli ennen edellä, koska puolustus auttoi häntä. Nyt kun Bruinsin puolustus ei enää ole auttamassa, taso tippui selvästi.
Molemmilla takana yksi peli. Yhden pelin perusteella voi vaikka Emil Larmi olla parempi kuin Carey Price. Ottaisin itse Pekka Rinteen NHL-joukkueeseeni kuin Tuukka Raskin.
Iiro Harjula on myös aika kova studioisäntä.Toivomus maikkarille: kevään mm-kisoihin korvatkaa Tami-corner Ossin ja Essin kiekkoprofessorinurkkauksella.
Eka ja toka erä oli kyllä aika kovaa tykitystä.Ei tää Ruotsi-P-A kyllä kauhean kovaa kiekkokiimaa herätä. Venäjä vs P-A oli paljon huikeampaa kiekkoa kuin tämä peli ollut.
Ei tää Ruotsi-P-A kyllä kauhean kovaa kiekkokiimaa herätä. Venäjä vs P-A oli paljon huikeampaa kiekkoa kuin tämä peli ollut.