Sport pelaaja kompastui ihan itseJaa olivai? Selkeet jäähyt ja Olmi Salo ihan turhaa mesoamista. 10k sakot sillekkin.
Sport pelaaja kompastui ihan itseJaa olivai? Selkeet jäähyt ja Olmi Salo ihan turhaa mesoamista. 10k sakot sillekkin.
Fuck Yeah!Pitää sanoo fuck vaan, ja helähtää sakot.
onneks oon persaukinen , meen istuun sakot.'Noni, ny sullen pamahtaa sakkoo saatana.
Unelmatehdas.Max Lindroth historialliseen hattutemppuun Lappeenrannassa
TPS-puolustaja Max Lindroth viimeisteli hattutempun SaiPan verkkoon.www.jatkoaika.com
Ah niin ihanaa, kun SaiPa on mukana näissä ennätyksissä, liigauran ensimmäisissä maaleissa jne.
2 minuuttia.onneks oon persaukinen , meen istuun sakot.'
Edit: Kauanko Gröönporg joutuis istuun jäähyllä et sais 10k kuitattua?
Onko Joonas Vaasassa pillin päässä.Salon valitus toimi, kun Holmströmiä sai estää ja Sportille keksittiin jäähy.
Melkosta vinkumista. Ja näyttäis toimivan. Tapolan opissa selkeesti käyty.Salon valitus toimi, kun Holmströmiä sai estää ja Sportille keksittiin jäähy.
ainaki Bränderi, ja joku muu muttei Jontsu.Onko Joonas Vaasassa pillin päässä.
Oliko munat siinä ojan penkalla? T:Möd Knuller luontoillasta.Kelasin just äsken, että Ville Leskinen on ylivoimalla KooKoon pahin kiekonhautaja kymmeneen vuoteen.
Sitten Leskinen näytti ne kuuluisat närhen munat minulle.
MA viettää juhlapäivää....Kelasin just äsken, että Ville Leskinen on ylivoimalla KooKoon pahin kiekonhautaja kymmeneen vuoteen.
Sitten Leskinen näytti ne kuuluisat närhen munat minulle.
Edes muurahaiset eivät olleet päällekkäin jostain syystä?!Oliko munat siinä ojan penkalla? T:Möd Knuller luontoillasta.
Entäpä muurahaisen munat?Edes muurahaiset eivät olleet päällekkäin jostain syystä?!
Siitäkin selvittiinhieman alivoimaa, oli jamppa menos läpi nii piti hierman estellä