Mikä Ylen kanava näyttää tämän Suomi-Kanada pelin? Miksi en löydä livelähetystä Yle Areenasta?
Kysytkö ihan tosissasi? Piipahdin itse tuossa "sessiossa" muutaman sekunnin verran ja....kiitti mulle riitti! ; ) Just My Humble Opinion.Miten ton Korven esiintyminen näyttää noin vaivalloiselta?
Ja vielä minun verorahoillani.Vitun Marjamäki ku on valinnut noi Valvion ja Jethron tonne.
Toki myös selostamokaksikko Saari & Timonen on olleet hyviä.Valvio ja studiovieraat hoitaneet homman hyvin TV5:lla. Henriksson myös ihan ok. Muuten kasa paskaa.
Suhosen kommenttien taustalla kuului aika osuvan dramaattinen musiikki, kuin elokuvan trailerista: tänään ratkaistaan suomikiekkoilun tulevaisuus.
Timanttista meemiainesta.Selänne on innoissaan "Pitää olla Eye of the TIGAHHH! TÄÄ ON MEIDÄN PÄIVÄ!"
Teemu vaan kusetti Sirpaa, sanoi että lähtee kommentoimaan olympialaisia Eurosportille, Sirpa sitten mustasukkaisena otti itselleen kisamatkan Koreaan mutta Teemu pelimiehenä jätti kertomatta että on itse pari viikkoa Tanskassa näiden kisojen aikaan "kotistudiossa"."Sori Teemu vielä, että meillä ei ollut rahaa lähettää sua paikan päälle."
Tai Ylellä. Samat Alphonso Suhoset sielläkin on vetäneet ja Tuomo Ruutukin on ollut studiossa. Kyllä se aika joissain määrin kultaa muistoja, muistaakseni neljä vuotta sittenkin hieman avauduttiin kun nörtin näköinen työharjoittelija Riku Salminen otti ensisteppejään kiekkostudiossa ja Hannu Jortikka antoi painavan sanansa pelitapahtumista.Niin sitä kuvitteli että sen MTV3 paskan jälkeen ei voisi enää huonommin vetää, mutta kyllä tää on ihan samaa paskaa kuin sekin.
Nyt alkaa muuten oikeasti jo jännittää.