Oliko tuo neljäs vielä pakko päästää.. Zapo....... :)
21.11.2018 klo 20.51 #126 S Sämppäri Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Giroux kirjoitti: Oliko tuo neljäs vielä pakko päästää.. Laajenna klikkaamalla Zapo....... :)
21.11.2018 klo 20.51 #127 Q Quaser Jäsen Suosikkijoukkue O'Neill, KiVa YamahaGPR kirjoitti: Olihan se Brianilta aivan turha ”poikkari”. Laajenna klikkaamalla Ei ollut. Inhimillistä.
YamahaGPR kirjoitti: Olihan se Brianilta aivan turha ”poikkari”. Laajenna klikkaamalla Ei ollut. Inhimillistä.
21.11.2018 klo 20.51 #128 Y YamahaGPR Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Kiitos Jokerit, kova esitys! Ennen peliä skeptinen mutta voi elämän kevät mikä ylikävely. Respect myös Omskille, viihdyttävää.
Kiitos Jokerit, kova esitys! Ennen peliä skeptinen mutta voi elämän kevät mikä ylikävely. Respect myös Omskille, viihdyttävää.
21.11.2018 klo 20.52 #129 S Subrosa Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Olisin halunnut päästä ylistämään Zapoa mahtavien kahden erän jälkeen, mutta kolmas oli kyllä ärsyttävä vesitys.
Olisin halunnut päästä ylistämään Zapoa mahtavien kahden erän jälkeen, mutta kolmas oli kyllä ärsyttävä vesitys.
21.11.2018 klo 20.52 #130 Y YamahaGPR Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Quaser kirjoitti: Ei ollut. Inhimillistä. Laajenna klikkaamalla Jätkä maassa ja siitä löysä poikkari, aivan turha, ei mitään hyötyä.
Quaser kirjoitti: Ei ollut. Inhimillistä. Laajenna klikkaamalla Jätkä maassa ja siitä löysä poikkari, aivan turha, ei mitään hyötyä.
21.11.2018 klo 20.59 #131 Q Quaser Jäsen Suosikkijoukkue O'Neill, KiVa YamahaGPR kirjoitti: Jätkä maassa ja siitä löysä poikkari, aivan turha, ei mitään hyötyä. Laajenna klikkaamalla Sen verran sai ko makailijalta sikaa, että eipä tuo nyt kovin paljon minua harmita.
YamahaGPR kirjoitti: Jätkä maassa ja siitä löysä poikkari, aivan turha, ei mitään hyötyä. Laajenna klikkaamalla Sen verran sai ko makailijalta sikaa, että eipä tuo nyt kovin paljon minua harmita.
21.11.2018 klo 21.07 #132 Y YamahaGPR Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Quaser kirjoitti: Sen verran sai ko makailijalta sikaa, että eipä tuo nyt kovin paljon minua harmita. Laajenna klikkaamalla Joo, oma pointti lähinnä se että jos kaveri makaa jäässä niin silloin ei voi ketään lyödä, huitoa tms.
Quaser kirjoitti: Sen verran sai ko makailijalta sikaa, että eipä tuo nyt kovin paljon minua harmita. Laajenna klikkaamalla Joo, oma pointti lähinnä se että jos kaveri makaa jäässä niin silloin ei voi ketään lyödä, huitoa tms.
21.11.2018 klo 22.11 #133 J Jara76 Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit Harmi että puolustus ja jäähyily päättivät rumentaa lukemia loppuun. Oli loistava peli Zapolta.