Mun mielestä näytti että kiekko tuli nyyteille. Ei siinä mun mielestä ollut mailoja lähellä.Keihästäminen kasseille. Katotaan näkikö kukaan
Toki jos on ilmeistä että loukkaantui, niin silloin parempi toivoa pientä loukkaantumista.Sanoiko Mertaranta juuri: ”Toivottavasti pieni loukkaantuminen Sundille tulee.”
Tuohon sä et usko itsekään :)Eipä Turussa, jos itsekseen kaatuu
Niitten olisi pitänyt ottaa vaan Les PaulOn tuo Heljanko vähän parempi kuin Gibson.
Eikä lopulta kiekkoakaan. Jalka petti altaMun mielestä näytti että kiekko tuli nyyteille. Ei siinä mun mielestä ollut mailoja lähellä.
Ja Jatkoajassa itketään, kun tuomarit tekee sääntöjen mukaisia päätöksiä...
Eipä Turussa, jos itsekseen kaatuu
TPS YV:seen olisi toivonut jotain, tapahtumia, yritystä, ettei leivota koko aikaa.
Turun punaset penkit tietää jääkiekosta niin paljon että ei vihellä ilman syytäOis tapahtunut turussa TPS pelaajalle niin ette olisi viheltänyt? :D
Onko nimi jo tiedossa?Uuden valmentajan toivoisin niitä kuvioita piirtelemään.
Tuskin Lindbergillekkään.Torjunnat 21-2 Heljangolle???
Torjunnat 21-2 Heljangolle???
TPS vie 100-0 pelillisesti mutta Heljanko on Hasek ja TPS:n pelaajat tuhnuja.Torjunnat 21-2 Heljangolle???
Meniköhän nivunen? Jotenkin sopisi elekieliin. Tappelupari nyt sitten molemmilta sivussa. Kulonummi kehiin perjantaina.Eikä lopulta kiekkoakaan. Jalka petti alta
Meniköhän nivunen? Jotenkin sopisi elekieliin. Tappelupari nyt sitten molemmilta sivussa. Kulonummi kehiin perjantaina.
Onko nimi jo tiedossa?