Tottakai tuota katselee mieluummin, mutta kyllähän sitä aina odottaisi, että studio"isännällä" olisi homma jotenkin lapasessaKyllä mä Suvia katselen mieluummin kun Nyholmin kaljua
Tottakai tuota katselee mieluummin, mutta kyllähän sitä aina odottaisi, että studio"isännällä" olisi homma jotenkin lapasessaKyllä mä Suvia katselen mieluummin kun Nyholmin kaljua
Äläs ny, Liigan nopeimmat vastassa. Ja kovimmat vedot.Toivottavasti Ilves herää, tuohon pappojen kävelyyn mentiin totaalisesti.
Tottakai tuota katselee mieluummin, mutta kyllähän sitä aina odottaisi, että studio"isännällä" olisi homma jotenkin lapasessa
Miten sitten JYP, Tappara ja Lukko pärjäis?Surutta sai kyllä Nordiksella antaa keppiä. Olen kertonut jo ennenkin ja olen nyt vielä vahvemmin sitä mieltä, että Liigan tarvitsisi tuomarilinjassa ottaa radikaali muutos ja mallia NHL:stä, missä yksikin kopautus käteen on välittömästi 2 minuutin arvoinen. Todennäköisesti seuraavat 20 peliä pelattaisiin tasavajaalla koko 60 minuutin arvoisesti, mutta tulevaisuuteen palvelisi peliä sekä kehittäisi pelaajien taitoja puolustaa muutenkin kuin miekkailemalla.
Okei hyväksytään. Suvi vois lapastella.Nooo jos erehdyksessä sanoo kerran nimen vääriin, niin kyse lienee enemmänkin inhimillisestä erehdyksestä kuin siitä ettei homma olisi lapasessa
Miten sitten JYP, Tappara ja Lukko pärjäis?
Parhaille lepoa, jotta jaksavat sitten voittaa...Onko tämä joku sarjataulukon tasoittelukierros, kun huippujoukkueet ja hallitseva mestari eivät pelaa?
Miksi TPS sitten pelaa tänään?Parhaille lepoa, jotta jaksavat sitten voittaa...
Taisit kääntää sarjataulukon väärin päin?Miksi TPS sitten pelaa tänään?
Kai ne on laskenu että eilen olis pelannu muukkin kun Tappara höpöhöpöhööällää.Onko tämä joku sarjataulukon tasoittelukierros, kun huippujoukkueet ja hallitseva mestari eivät pelaa?
Juuri näin. Toki myönnän myös, että saattaisi itsekin hetken kipuilla tuosta, kun tulisi "helppoja" jäähyjä omille. Mutta kun menisi pelaajille jakeluun, niin peli olisi paljon parempaa.Surutta sai kyllä Nordiksella antaa keppiä. Olen kertonut jo ennenkin ja olen nyt vielä vahvemmin sitä mieltä, että Liigan tarvitsisi tuomarilinjassa ottaa radikaali muutos ja mallia NHL:stä, missä yksikin kopautus käteen on välittömästi 2 minuutin arvoinen. Todennäköisesti seuraavat 20 peliä pelattaisiin tasavajaalla koko 60 minuutin arvoisesti, mutta tulevaisuuteen palvelisi peliä sekä kehittäisi pelaajien taitoja puolustaa muutenkin kuin miekkailemalla.
Joo näköjään... Aina käy näin.Taisit kääntää sarjataulukon väärin päin?
Ilta-Sanomissa oli jotain juttua että Rautakorpi oli lämmennyt sveitsiläiselle linjatuomarille ja kummastellut sitä että linjatuomari on samasta maasta kuin toinen pelaavista joukkueista.Mikäs tää juttu Tukasta ja sveitsiläistuomareista on? Onko siällä Jukka taas tarjonnu tulitikkua tms.?