Ke 20.11.2013 Sport - HCK

  • 4 696
  • 26

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Liiton sivujen mukaan 15.8.2013 on vahvistettu sopimus OY HIFK Hockey Ab ja Keski-Uudenmaan Edustusjääkiekko Oy (HCK) välillä.

Noiden pelaajien lisäksi muistelisin, että ainakin Ore, Tarkkanen, Öfverström, Nyqvist ovat käyneet pelaamassa enemmän tai vähemmän HCK:n paidassa.

Nyqvist ei ole IFK:n sopimuspelaaja ainakaan heidän kotisivujen mukaan. Muista noista yllä mainituista en muista että olisi ainakaan Tarkkanen tai Öfverström pelanneet. Ore on saattanut yhden matsin pelatakin.

Tuo sopimus ei ole ns. farmisopimus ainakaan minun tietojeni mukaan vaan yhteistyösopimus. Siinä sopimuksessa IFK ei voi sanella, että nämä pelaajat pelaavat tänään tai huomenna HCK:ssa. Joku toinen voi sanoa jos olen väärässä ...
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nyqvist ei ole IFK:n sopimuspelaaja ainakaan heidän kotisivujen mukaan. Muista noista yllä mainituista en muista että olisi ainakaan Tarkkanen tai Öfverström pelanneet. Ore on saattanut yhden matsin pelatakin.

Tuo sopimus ei ole ns. farmisopimus ainakaan minun tietojeni mukaan vaan yhteistyösopimus. Siinä sopimuksessa IFK ei voi sanella, että nämä pelaajat pelaavat tänään tai huomenna HCK:ssa. Joku toinen voi sanoa jos olen väärässä ...

Samanlainen sopimus se on, mutta vain eri nimellä. Sellaista sopimusta ei kaiketi ole olemassakaan, missä toinen seura sanelee ketä pelaa. Jossain Jyp-akatemian tapauksessa tämä toki toimii, kun JYP omistaa akatemian. Yhteistyö/farmisopimus on sopimus, joka helpottaa pelaajien liikkumista kahden seuran välillä. Eli jo tuollaisen sopimuksen olemassaolosta voi päätellä, että pelaajaliikennettä tulee olemaan.

Tarkkanen pelasi ainakin HCK:n kotipelissä Sportia vastaan ja kokoonpanojen mukaan parissa muussakin. Öfveri pelannut myös kokoonpanojen mukaan muutaman pelin. Ore pelannut kaksi peliä (pitänyt muuten molemmissa nollan) ja tämän uutisen mukaan Nyqvistillä on sopimus HIFKiin. Miksi muuten tuo Piiparinen pyörii kokoajan IFK:ssa, vaikka HCK:n sivuilla (scrollaa alas) kerrotaan hänen tehneen sopimuksen HCK:hon?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
K-Espoo vs Tappara
  • 3.40
  • 4.40
  • 2.02
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös