Tämän pitäisi olla hylky?
Miksi? Lehtinen työntää mailan SaiPan pelaajan eteen, johon Metsävainio osuu?Tämän pitäisi olla hylky?
Mitä ihmettä tuolta edes voisi haastaa?
Tuo maalille ajava pelaaja ottaa kontaktin Lehtisen mailaan ja Lassi ei pysty torjumaan riparia. Hyväksyttiin mutta mun silmiin näytti kyllä hylkäyksen paikalta.
Miksi? Lehtinen työntää mailan SaiPan pelaajan eteen, johon Metsävainio osuu?
Torjua ohi luistelevaa pelaajaa?Ja tämä tapahtui maalivahdin alueella. Lehtisen koittaessa torjua mailalla.
Tuo maalille ajava pelaaja ottaa kontaktin Lehtisen mailaan ja Lassi ei pysty torjumaan riparia. Hyväksyttiin mutta mun silmiin näytti kyllä hylkäyksen paikalta.
Noin hienoja NHL-tason nousuja ei voida hylätä, vaikka vähän maalivahtiin osuukin.Munkin silmiin näytti. Varsinkin kun ottaa aikaisemmat tuomiot huomioon. Tuttua Liigaa.
Maalivahtihan sen kontaktin otti?Tuo maalille ajava pelaaja ottaa kontaktin Lehtisen mailaan ja Lassi ei pysty torjumaan riparia. Hyväksyttiin mutta mun silmiin näytti kyllä hylkäyksen paikalta.
Just meinasin kommentoida, että haasto oli hyvä että peksi saa joukkueen kierrokset alas, mutta ei riittäny. Sama kaava jatkuu kun viime peleissä. Maalin jälkeen omiin aina pahoja paikkoja.No pitikö noin helppo kavennus antaa Lukolle heti perään.
Rankka viikonloppu Oulussa vaatii veronsa.Onko Alkio krapulassa, tuntuu olevan täysin hengetön?