Ke 20.1.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 15 342
  • 326
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Levtchi suosii enemmän syöttöjä, läpsytteli pilkun pois, että pääsi syöttämään maalin
Siellä on Kuuselan kanssa käyty läpi, että minkä takia ketjun laiturilla on enemmän syöttöjä kuin sentterillä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onneks Tikka on kympillä, niin ei varmaan tarvitse jännittää loukkaantuuko ketään. Muutenhan tää peli on täysin taputeltu
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kummallinen peli Hämeenlinnassa. Yleensä sitä jännittää, että torjuuko oma veskari vedon? Nyt kun ei kukaan edes lauo Lehtiselle.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kummallinen peli Hämeenlinnassa. Yleensä sitä jännittää, että torjuuko oma veskari vedon? Nyt kun ei kukaan edes lauo Lehtiselle.

Mua ihmetyttää, että mitä Tiilikainen on tehnyt, että HPK pelaa noin huonosti? Ihan päteviä nimiä siellä kuitenkin on. Samalla nipulla Pennasen johtamana olisivat varmasti vähintään 8 joukossa.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Mua ihmetyttää, että mitä Tiilikainen on tehnyt, että HPK pelaa noin huonosti? Ihan päteviä nimiä siellä kuitenkin on. Samalla nipulla Pennasen johtamana olisivat varmasti vähintään 8 joukossa.

Sitä aika moni ihmettelee. Kyllä tolla porukalla pitäis olla sääleissä kiinni.

Tiilikainen ois varmaan saanu kenkää ilman koronaa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mua ihmetyttää, että mitä Tiilikainen on tehnyt, että HPK pelaa noin huonosti? Ihan päteviä nimiä siellä kuitenkin on. Samalla nipulla Pennasen johtamana olisivat varmasti vähintään 8 joukossa.
Joo eihän tuossa ole mitään järkeä.

Hämylinnassa tennislukemat.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Olen huolissani Kristian Kuuselasta, totuttu kolmen syötön ottelutahti on päättymässä ja tänään vasta yksi syöttö

Levtchikin jo suostui laukomaan, ties vaikka Kuusela innostuisi tekemään maalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös