Siellä on Kuuselan kanssa käyty läpi, että minkä takia ketjun laiturilla on enemmän syöttöjä kuin sentterillä.Levtchi suosii enemmän syöttöjä, läpsytteli pilkun pois, että pääsi syöttämään maalin
Pitkässä juoksussa tasan. Nyt kerätään alkukauden satoaOn tolla Tapparalla tuuriakin. Sinne päin vaan ja kaikki menee.
Tuliskohan se nuorempi Markkanen testaamaan Liiga-kelpoisuutta ensi peliin, vaikka 150 lasissa.
Rinkelinmäellä soi Battle Beast. En nopeasti keksi juntimpaa bändiä.
Ei välttämättä saa tällä kaudella vielä syötöissä kiinni, n. 350 syöttöä taitaa olla eroa?Siellä on Kuuselan kanssa käyty läpi, että minkä takia ketjun laiturilla on enemmän syöttöjä kuin sentterillä.
En halua nähdä sitä krapulaa, kun eliksiiri loppuu...Jumankauta toiko Parletti tullessaan jotain Amerikan taikajuomaa, ku pakit on aivan liekeissä!
Mitäs vikaa siinä on? Ihan hyvä kotimainen heviyhtye. No makuasioita...
Jumankauta toiko Parletti tullessaan jotain Amerikan taikajuomaa, ku pakit on aivan liekeissä!
Syyskauden Rakoviinalla...ei mitään ongelmaa.Mites nuo neljän maalin johdot? :)
Opus ainakin.Rinkelinmäellä soi Battle Beast. En nopeasti keksi juntimpaa bändiä.
Kummallinen peli Hämeenlinnassa. Yleensä sitä jännittää, että torjuuko oma veskari vedon? Nyt kun ei kukaan edes lauo Lehtiselle.
Mua ihmetyttää, että mitä Tiilikainen on tehnyt, että HPK pelaa noin huonosti? Ihan päteviä nimiä siellä kuitenkin on. Samalla nipulla Pennasen johtamana olisivat varmasti vähintään 8 joukossa.
Joo eihän tuossa ole mitään järkeä.Mua ihmetyttää, että mitä Tiilikainen on tehnyt, että HPK pelaa noin huonosti? Ihan päteviä nimiä siellä kuitenkin on. Samalla nipulla Pennasen johtamana olisivat varmasti vähintään 8 joukossa.
Olen huolissani Kristian Kuuselasta, totuttu kolmen syötön ottelutahti on päättymässä ja tänään vasta yksi syöttö