Se tais omalla mailalla kurmoottaa itseään päähän kun olikin Janatuinen tukevasti luistimillaan...?Mitä tossa Könönen vs Janatuinen tilanteessa tapahtui?
Könönen meni itse taklaamaan, mutta mitä sen jälkeen?
Mä en kans kolmen hidastuksen perusteella osaa sanoa, mutta täytyy kysyä Niiralan yleisössä olleilta, kun niin vahvasti tuntuivat tietävän.Mitä tossa Könönen vs Janatuinen tilanteessa tapahtui?
Könönen meni itse taklaamaan, mutta mitä sen jälkeen?
Ottelun tuomarilinjan mukaan tuosta olisi voinut viheltää...Se tais omalla mailalla kurmoottaa itseään päähän kun olikin Janatuinen tukevasti luistimillaan...?
Eikö kyseessä ollut vielä syötön saattotilanne, josta ei nykylinjalla tule jäähyä vaikka osuisikin?Toivottavasti Könöseen ei sattunut pahemmin. Taklaustilanteessa törmäsi Janatuisen eteen nousseeseen mailaan ja vähän taisi jalat olla löysänä. Vahinko tilanne, mutta ymmärrän Miettisen kiukun, aina kun maila osuu naamaan pitäisi jäähy viheltää.
Toivottavasti Könöseen ei sattunut pahemmin. Taklaustilanteessa törmäsi Janatuisen eteen nousseeseen mailaan ja vähän taisi jalat olla löysänä. Vahinko tilanne, mutta ymmärrän Miettisen kiukun, aina kun maila osuu naamaan pitäisi jäähy viheltää.
No kieltämättä liioittelu, mutta jos taklattavan maila nousee kehon edessä taklaajan päähän niin silloin on ainakin selviö.Tämähän ei ole nykyään enää näin, että aina pitää jäähy tulla mailan osumisesta päähän
Mitä nyt telkkarista sai katsottua, niin HPK-pelaajan lavan kärki osui Könöstä kasvoihin.
Kieltämättä outoa, että kaleva saanut jäähyjä kotona.Ottelun tuomarilinjan mukaan tuosta olisi voinut viheltää...
JuuYmmärräthän sä mitä osaa mailasta sanotaan lavaksi?