Ke 2.3.2022 HIFK - SaiPa

  • 1 171
  • 13

redpecka

Jäsen
Laitoin tällaisen tuonne toisaalle, kopipaste myös tähän:

HIFK - SaiPa

Ei ole sattunut otsikoita silmään, että "Hifki ei jää alle kuuden maalin", jolloin tulos olisi 2-4.

Joten arvaan maltillisemman, mutta perinteisen altavastaajavoiton lukemin 1-3.

Pelin jälkeen hifkiosiossa manataan KHL:n tasoa.
 
SaiPalla kiusaajan rooli loppukauden ajan jälleen, alkaen tänään. Jatkoajalle menee ja IFK osion vitutusketju saa uusia sivuja.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Naurahdin, kun huomasin, että SaiPasta saa kerrointa 8,60(!!). Liigassa harvoin nähdään tuollaisia kertoimia. Onhan tuo kokeiltava ottaen huomioon HIFK:n nykykunnon.
 
Viimeksi muokattu:

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Naurahdin, kun huomasin, että SaiPasta kerrointa 8,60(!!). Liigassa harvoin nähdään tuollaisia kertoimia. Onhan tuo kokeiltava ottaen huomioon HIFK:n nykykunnon.

Mä naurahdin kun katsoin IFK:n hyökkäystä. Eikös sieltä puutu vielä Palola ja Jääskä?

Ihan älytön materiaali hyökkäysosastolle.
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Mä naurahdin kun katsoin IFK:n hyökkäystä. Eikös sieltä puutu vielä Palola ja Jääskä?

Ihan älytön materiaali hyökkäysosastolle.
Itse asiassa myös Tallberg ja Salomäki puuttuvat. Jääskähän nyt ei tällä kaudella välttämättä pelaa enää ollenkaan.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Mä naurahdin kun katsoin IFK:n hyökkäystä. Eikös sieltä puutu vielä Palola ja Jääskä?

Ihan älytön materiaali hyökkäysosastolle.

Joo no ei näitä pelejä silti paperilla ratkaista. Toivottavasti lähtee toimimaan myös käytännössä. Ikävämpi skenaario on se, että neljä huippuhankintaa yhtäkkiä pistävät vain pakan sekaisin. Katsotaan. Niin ja Garteighan jatkaa edelleen maalilla…
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Mä naurahdin kun katsoin IFK:n hyökkäystä. Eikös sieltä puutu vielä Palola ja Jääskä?

Ihan älytön materiaali hyökkäysosastolle.
Kyllä hesalaisillakin hymy hyytyy, kun näkee SaiPan tämän päivän rosterin. Siellä on nyt jotakuinkin parhaat jäällä. Koskiranta ja Viitasalo valitettavasti puuttuu, mutta lähes yhtä hyvillä korvaajilla mennään.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Täytyy kyllä sanoa että jääkiekko ja HIFK eivät ole koskaan tuntunut näin merkityksettömältä, kun ajatukset ovat Ukrainassa ja uhkakuvissa, että mitä seuraavaksi. No ehkä joidenkin henk.koht. kriisien/läheisen kuoleman aikaan kuitenkin, mutta jos puhutaan ajoista, jossa itselläni/läheiselläni ei ole mitään hätää.

Pientä viihdettä hetkeksi kuitenkin tämän paskan keskelle.

edit: Pahoittelut offtopicista. Ehkä tätä aihetta ei tarvitsisi joka puolelle tuoda.
 
Viimeksi muokattu:

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Täytyy kyllä sanoa että jääkiekko ja HIFK eivät ole koskaan tuntunut näin merkityksettömältä, kun ajatukset ovat Ukrainassa ja uhkakuvissa, että mitä seuraavaksi. No ehkä joidenkin henk.koht. kriisien/läheisen kuoleman aikaan kuitenkin, mutta jos puhutaan ajoista, jossa itselläni/läheiselläni ei ole mitään hätää.

Pientä viihdettä hetkeksi kuitenkin tämän paskan keskelle.

edit: Pahoittelut offtopicista. Ehkä tätä aihetta ei tarvitsisi joka puolelle tuoda.

Tämä oli hyvä nosto. Viimepäivät on kyllä IFK ollut aika taka-alalla ajatuksissa. Lähinnä aika mennyt seuratessa uutisia ja twitteriä vähän turhankin hanakasti. Tänään onneksi tarjolla 2,5h irtiotto pelin ajaksi.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Tämä oli hyvä nosto. Viimepäivät on kyllä IFK ollut aika taka-alalla ajatuksissa. Lähinnä aika mennyt seuratessa uutisia ja twitteriä vähän turhankin hanakasti. Tänään onneksi tarjolla 2,5h irtiotto pelin ajaksi.

Joo sama. Töissä kiire pitää onneksi ajatukset pääosin muualla, mutta kyllä illat ovat menneet aikalailla tilannetta seuratessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös