Naurahdin, kun huomasin, että SaiPasta kerrointa 8,60(!!). Liigassa harvoin nähdään tuollaisia kertoimia. Onhan tuo kokeiltava ottaen huomioon HIFK:n nykykunnon.
Naurahdin, kun huomasin, että SaiPasta kerrointa 8,60(!!). Liigassa harvoin nähdään tuollaisia kertoimia. Onhan tuo kokeiltava ottaen huomioon HIFK:n nykykunnon.
Itse asiassa myös Tallberg ja Salomäki puuttuvat. Jääskähän nyt ei tällä kaudella välttämättä pelaa enää ollenkaan.Mä naurahdin kun katsoin IFK:n hyökkäystä. Eikös sieltä puutu vielä Palola ja Jääskä?
Ihan älytön materiaali hyökkäysosastolle.
Unohdit ainakin Salomäen, Tallbergin ja Wirtasen.Mä naurahdin kun katsoin IFK:n hyökkäystä. Eikös sieltä puutu vielä Palola ja Jääskä?
Itse asiassa myös Tallberg ja Salomäki puuttuvat. Jääskähän nyt ei tällä kaudella välttämättä pelaa enää ollenkaan.
Mä naurahdin kun katsoin IFK:n hyökkäystä. Eikös sieltä puutu vielä Palola ja Jääskä?
Kyllä hesalaisillakin hymy hyytyy, kun näkee SaiPan tämän päivän rosterin. Siellä on nyt jotakuinkin parhaat jäällä. Koskiranta ja Viitasalo valitettavasti puuttuu, mutta lähes yhtä hyvillä korvaajilla mennään.Mä naurahdin kun katsoin IFK:n hyökkäystä. Eikös sieltä puutu vielä Palola ja Jääskä?
Täytyy kyllä sanoa että jääkiekko ja HIFK eivät ole koskaan tuntunut näin merkityksettömältä, kun ajatukset ovat Ukrainassa ja uhkakuvissa, että mitä seuraavaksi. No ehkä joidenkin henk.koht. kriisien/läheisen kuoleman aikaan kuitenkin, mutta jos puhutaan ajoista, jossa itselläni/läheiselläni ei ole mitään hätää.
Pientä viihdettä hetkeksi kuitenkin tämän paskan keskelle.
edit: Pahoittelut offtopicista. Ehkä tätä aihetta ei tarvitsisi joka puolelle tuoda.
Tämä oli hyvä nosto. Viimepäivät on kyllä IFK ollut aika taka-alalla ajatuksissa. Lähinnä aika mennyt seuratessa uutisia ja twitteriä vähän turhankin hanakasti. Tänään onneksi tarjolla 2,5h irtiotto pelin ajaksi.