Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Totta kai Ässät tulee Lahteen katkaisemaan 12 pelin kuivan yv putkensa ":)"
Vieläkö se tei valmentaja hymyilee 24/7 vai joko alkaa löytymään vakavampaa naamaa?Totta kai Ässät tulee Lahteen katkaisemaan 12 pelin kuivan yv putkensa ":)"
No jos fanit on lähtökohtaisesti joka pelin valmiiksi hävinneitä ja kaikkipaskaa mentaliteetilla liikenteessä kuten sinä ni ei yllätä.Jahas, nyt se on varmaa, että JYP on ainut joukkue tällä kaudella, joka ottaa vähintään kymmenesti peräkkäin turpaan… Noh, ei yllätä.
Seuraavaksi vuorossa perjantaina Sport :)Ässät seuraava seura, jonka kurssin Pelicans kääntää. Joku ennätys tässä jo paukkuu rikki.
En minäkään ymmärrä, miten tuo parantaisi JYPin tilannetta sen enempää tai vaikuttaisi Jyppiin muutenkaan vaikka Ässät häviäisi 20 ottelua putkeen?No jos fanit on lähtökohtaisesti joka pelin valmiiksi hävinneitä ja kaikkipaskaa mentaliteetilla liikenteessä kuten sinä ni ei yllätä.
Löydätkö mitään positiivista fanittamastasi seurasta muutoin kuin satunnaisen voiton jälkeen?
Mitäs porilaiset pitävät näistä A.Ruutun bulgarialaisista? Tuntuu vähintään yhden /matsi suorittavan
Kertoo vain sen ettei JYP ole ainut paska. Tulee hyvä mieli mulle. Ongelma?En minäkään ymmärrä, miten tuo parantaisi JYPin tilannetta sen enempää tai vaikuttaisi Jyppiin muutenkaan vaikka Ässät häviäisi 20 ottelua putkeen?
Semmonen seläntakaa kääntösyöttö sokkonaAnteeksi maalaisuuteni, mitä tarkoitat tuolla "bulgarialaisella?"
Mikä vittu sua oikeasti vaivaa? Jauhat jatkuvasti paskaa musta. Puuttuisit jatkossa vaan omiin ongelmiin etkä muiden asioihin. Kiitos.No jos fanit on lähtökohtaisesti joka pelin valmiiksi hävinneitä ja kaikkipaskaa mentaliteetilla liikenteessä kuten sinä ni ei yllätä.
Löydätkö mitään positiivista fanittamastasi seurasta muutoin kuin satunnaisen voiton jälkeen?
Ai kun Sport hävisi jatkoilla Kalpalle? Kyllä se tässä tapauksessa oli Sportille työvoitto se yksi piste.Tänään jäällä on kaksi henkisesti todella rikki olevaa joukkuetta.
Kertoo vain sen ettei JYP ole ainut paska. Tulee hyvä mieli mulle. Ongelma?
Semmonen seläntakaa kääntösyöttö sokkona
Eihän se minun persettäni kutita, mutta ei ihan ajatusmalli aukene. No, jokainen saakoon tyydytyksensä mistä saakaan.Kertoo vain sen ettei JYP ole ainut paska. Tulee hyvä mieli mulle. Ongelma?