Kaikki ovat omissa ketjuissaan. Ei täällä enää ketään ole.Siellä pelataan jo!
Onko Peruna Muusi sulle sukua?Kaikki ovat omissa ketjuissaan. Ei täällä enää ketään ole.
Kaikki ovat omissa ketjuissaan. Ei täällä enää ketään ole.
Varsin ärsyttävää tämä kuplautuminen.
Laatu korvaa määrän.Tää on nyt kauheen hyvä, ettekö usko, joku sano että näin sen pitää olla koska se oli sitä mieltä.
No niin mä vähän epäilinkin. Näin isääsi tänään lounasravintolassa. Oli vähän löysässä kunnossa.
No niin mä vähän epäilinkin. Näin isääsi tänään lounasravintolassa. Oli vähän löysässä kunnossa.
Sillä on viime aikoina jääny liivatteet syömättä.No niin mä vähän epäilinkin. Näin isääsi tänään lounasravintolassa. Oli vähän löysässä kunnossa.
Nyt kyllä lensi kahvit näppikselle. :DOnko Peruna Muusi sulle sukua?
Nain voi jokaisella olla oma safe space niin ei tule paha mieliTää on nyt kauheen hyvä, ettekö usko, joku sano että näin sen pitää olla koska se oli sitä mieltä.
Ihmettelinkin, kun yhtäkkiä vintti pimeni. Kiva kun kuitenkin tunnustit olevasi asian takana.Olitteko samalla lautasella? Taisin syödä teidät, sori.
Salmelan kimpassa oli monella Dostal, mutta Salmelalla itsellään ei ollut.Otin Dostalin Liigapörssiin helpon nollapelin toivossa.
Otin Dostalin Liigapörssiin helpon nollapelin toivossa.
Niin minäkin, ja yli tuhat muuta. Sinnekö se nyt meni sitten jo? Liigan sivut ei toimi.