Tai itse asiassa kolmelta (: 0-5 päättyy siis ellei Edi tee myös.Vielä puuttuu ex-JYPiltä maali… Ja tämän viikon pistesaldo on nolla :(
Tai itse asiassa kolmelta (: 0-5 päättyy siis ellei Edi tee myös.Vielä puuttuu ex-JYPiltä maali… Ja tämän viikon pistesaldo on nolla :(
Yhden Jolyn laukauksen taisi estää mailalla.Onko joku nähnyt Peltolalta jonkin onnistuneen suorituksen tänään? Minä en. Aivan järkyttävää katsottavaa niin kiekollinen kuin kiekotonkin pelaaminen.
Täytyis edes päästä laukaisu paikalleMelkoinen laukaus Nessulta.
Voisi JyPpiläiset ottaa mallia.
Ei se nyt mikään Hasekki ole, eikä edes LeinonenHiukan on kerhon pelurit vapaana. Noo, veskari hoitaa.
Ei tästä pelistä voi kolmea pistettä enempää saada.Luulis, että pleijariviiva kiinnostais enemmän.
Ei menny kauaa, rumat lukemat tulossa.Ja Ottavainen taas boksiin. Eiköhän se oo kohta 0-3
En tiedä, mutta ensimmäisessä erässä peruasiat ei toimineet. Ajoitukset, merkkaukset jne. Se jo osaltaan saa pelin näyttämään sille kuin näytti. Nuo laitan pitkälle rikkonaisen 3 viikon tauon piikkiin, mutta fakta on myös se, että JYPissä on hyvin rajallisesti taitoa ja kokemusta.Miettyttää, että mikä tai kuka JYPin taas sytyttää liekkeihin? Ja monta vuotta siihen menee?
Ei. Ei. Kyllä.Onko Jypin kassa kunnossa? Eli onko ensi kaudeksi saumaa vahvistuksiin? Vai omilla junnuillako jatkavat?