Pakko olla Espoo-vihaaja. Oli viime viikolla ihan avoimesti HIFK:in kannalla. Ärsyttää, että ”Mestis”-jengi tullut apajille? Dunno. Toivotaan, että kovin montaa kertaa ei tarttisi enää kuunnella.Miksi Mertsi on Jukurien puolella? Ainaki tossa maalikoosteessa oli paljon innokkaampi Jukurien maaleista vrt Espoon.
En tiedä. Nyt kahden pelin otannalla tuntuu kuin olisi jotain antipatioita Espoon suuntaan. Myös ekassa pelissä IFK:ta vastaan oli täysin IFK:n puolella ja puhui kerran heistä jopa me-muodossa.Miksi Mertsi on Jukurien puolella? Ainaki tossa maalikoosteessa oli paljon innokkaampi Jukurien maaleista vrt Espoon.
Luulee että siellä pelaa Jokerit.Miksi Mertsi on Jukurien puolella? Ainaki tossa maalikoosteessa oli paljon innokkaampi Jukurien maaleista vrt Espoon.
Antsa aina valitsee jengin jota symppaa ennen peliä, yritti Pelicansin matseissakin välillä olla vastustajan puolella, mutta yleensä erän jälkeen alkoi taas meidän fanitus.Miksi Mertsi on Jukurien puolella? Ainaki tossa maalikoosteessa oli paljon innokkaampi Jukurien maaleista vrt Espoon.
Odotas vaan kun saatte kombon Pelicans - Kespoo + MertsiEn tiedä. Nyt kahden pelin otannalla tuntuu kuin olisi jotain antipatioita Espoon suuntaan. Myös ekassa pelissä IFK:ta vastaan oli täysin IFK:n puolella ja puhui kerran heistä jopa me-muodossa.
Juu onhan sillä tapana vähä olla puolueellinen mut jotenki ajattelin et Espoo ois semmonen sympaattinen underdog ettei niitä kohtaan oo voinu mitää vihaa liigassa vielä kerätä. No mene ja tiedä.Antsa aina valitsee jengin jota symppaa ennen peliä, yritti Pelicansin matseissakin välillä olla vastustajan puolella, mutta yleensä erän jälkeen alkoi taas meidän fanitus.
Onneksi olen silloin mahdollisesti itse Lahdessa niin ei tarvitse kuunnella.Odotas vaan kun saatte kombon Pelicans - Kespoo.
Joo kyllä tuo halvemmaksi tulee mennä paikan päälle kuin tintata kotona mallasta vitutukseen, kun sitä joutuu kuuntelemaan.Onneksi olen silloin mahdollisesti itse Lahdessa niin ei tarvitse kuunnella.
Nyt tapahtuu lisääNyt tapahtuu Tampereella,
Beaudin 1-2
Eksää kato 9611:n peliä?Nyt tapahtuu lisää
Ei siltä tulosta täällä kai kukaan odota, kolmosketjun rouhijaMiltäs on BJörkqvist näyttänyt Ilveksessä? Samalainen turha pyörijä ja kiva yrittelijä ilman tulosta kuin Kärpissäkin?