Olen odotellut niitä ekseleitä, korjaan exceleitä, joista näkee miten JYP on vihdoin lähtenyt tai lähtemässä lentoon, mutta ei sellaisia taideta tällä kaudella nähdäkkään :(Näillä numeroilla Kerhokin karkaa jo neljän pisteen päähän.
Olen odotellut niitä ekseleitä, korjaan exceleitä, joista näkee miten JYP on vihdoin lähtenyt tai lähtemässä lentoon, mutta ei sellaisia taideta tällä kaudella nähdäkkään :(Näillä numeroilla Kerhokin karkaa jo neljän pisteen päähän.
Mulla jäänyt aika paljon pelejä viime aikoina näkemättä, mutta käsittääkseni ne ovat kaatuneet heikkoihin pelin alkuihin.Ne pelit olen onnistunut jo unohtamaan. Tällaista konttaamista ei ole vähään aikaan tarvinnut katsoa, mitä varsinkin toinen erä oli. Eihän sitä tiedä vaikka puhe auttaisi kopissa nyt. Aihetta olisi.
Voisin tehdä sellaisen kahvinporo/ uskon -excelin?Olen odotellut niitä ekseleitä, korjaan exceleitä, joista näkee miten JYP on vihdoin lähtenyt tai lähtemässä lentoon, mutta ei sellaisia taideta tällä kaudella nähdäkkään :(
Mulla jäänyt aika paljon pelejä viime aikoina näkemättä, mutta käsittääkseni ne ovat kaatuneet heikkoihin pelin alkuihin.
En muista minäkään tämmöistä paskaa nähneeni noiden kahden syksyn pelin jälkeen.
Tuota se on ollut jo Merikiven ajoista asti, kun alettiin uudistaa voittavaa pelitapaa. HIFK:n korkea karvaus tuhoaa JYPin hitaat lähdöt. Toivottavasti alkavat peruutella kolmannessa erässä niin saadaan kiekko päätyyn asti.Pakko antaa tunnustusta punaisillekin. Riistopelaaminen ihan toisella tasolla ja viisikko pysynyt tiiviinä. Punaviivan ylittäminenkin oli JYPillä haastavaa. Nyt hemmetti Jukka lääkkeet jakoon!!
:D En ole ihan varma minkälainen se olis, mutta tuskin se mitään haittaakaan.Voisin tehdä sellaisen kahvinporo/ uskon -excelin?
Vaatii kyllä sellaisen ihmeen että siitä kirjoitetaan vielä ensi vuosituhannella.Tehkääs nyt JYP 3.erän ihme. Peli tasoihin, ohi ja voitetaan tää.
Ei ole kyllä pysynyt kiekko yhtään lavassa.Lisätään vielä että on ollut myös Jerryn huonoin peli miesmuistiin
Onkohan niku ja turkulainen ollu viihteellä eilen ku kumpikin tekee vaan virheitä toisensa perään, en muista kummaltakaan noin paskaa peliä tällä kaudella. Noi on kuitenkin ne joiden pitäis ottaa joukkue reppuselkään tässä tilanteessa.
Matka loppuu kohta kesken tämän kauden osalta. Pikkasen pitäis kiristää tahtia.Pienin askelin hyvät kanssakirjoittajat! Nyt selvittiin ylivoimasta ilman takaiskua. Prosessi.