Ke 18.1.2023 HIFK - JYP

  • 8 980
  • 307

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ne pelit olen onnistunut jo unohtamaan. Tällaista konttaamista ei ole vähään aikaan tarvinnut katsoa, mitä varsinkin toinen erä oli. Eihän sitä tiedä vaikka puhe auttaisi kopissa nyt. Aihetta olisi.
Mulla jäänyt aika paljon pelejä viime aikoina näkemättä, mutta käsittääkseni ne ovat kaatuneet heikkoihin pelin alkuihin.
En muista minäkään tämmöistä paskaa nähneeni noiden kahden syksyn pelin jälkeen.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen odotellut niitä ekseleitä, korjaan exceleitä, joista näkee miten JYP on vihdoin lähtenyt tai lähtemässä lentoon, mutta ei sellaisia taideta tällä kaudella nähdäkkään :(
Voisin tehdä sellaisen kahvinporo/ uskon -excelin?
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Mulla jäänyt aika paljon pelejä viime aikoina näkemättä, mutta käsittääkseni ne ovat kaatuneet heikkoihin pelin alkuihin.
En muista minäkään tämmöistä paskaa nähneeni noiden kahden syksyn pelin jälkeen.

Pakko antaa tunnustusta punaisillekin. Riistopelaaminen ihan toisella tasolla ja viisikko pysynyt tiiviinä. Punaviivan ylittäminenkin oli JYPillä haastavaa. Nyt hemmetti Jukka lääkkeet jakoon!!
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Pakko antaa tunnustusta punaisillekin. Riistopelaaminen ihan toisella tasolla ja viisikko pysynyt tiiviinä. Punaviivan ylittäminenkin oli JYPillä haastavaa. Nyt hemmetti Jukka lääkkeet jakoon!!
Tuota se on ollut jo Merikiven ajoista asti, kun alettiin uudistaa voittavaa pelitapaa. HIFK:n korkea karvaus tuhoaa JYPin hitaat lähdöt. Toivottavasti alkavat peruutella kolmannessa erässä niin saadaan kiekko päätyyn asti.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Jypin fysiikka, nopeus eikä kiekollinen peli riitä millään mittarilla IFK:lle.

Tuollaista onnetonta pyristelyä kohti vääjäämätöntä tappiota. En tiedä millä ihmeellä peli on vain 1-0, kun Jyp ei pärjää millään osa-alueella.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Tuo HIFK:n alivoimamaali oli kyllä JYPin surkeuden huippu. Turkulainen kuskaa kiekkoa laidassa sumppuun jossa Roobakin seisoi paikallaan edessä. Siitä kääntö keskelle ja Niku suoristaa selkänsä todella vetelästi vaikka olisi voinut luistelullaan tilanteeseen ehtiä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tehkääs nyt JYP 3.erän ihme. Peli tasoihin, ohi ja voitetaan tää.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pienin askelin hyvät kanssakirjoittajat! Nyt selvittiin ylivoimasta ilman takaiskua. Prosessi.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten tuo Pakarinen voi päästä omaan reaboundiin alivoimalla ja sen jälkeen IFK hyökkääjät polkevat kaikkien muiden ohi omiin paitsi Jerryn joka joutuu odottamaan muita?
Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, jos itse olisin töissä noim löysä saisin potkut.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Onkohan niku ja turkulainen ollu viihteellä eilen ku kumpikin tekee vaan virheitä toisensa perään, en muista kummaltakaan noin paskaa peliä tällä kaudella. Noi on kuitenkin ne joiden pitäis ottaa joukkue reppuselkään tässä tilanteessa.

Varmaan loppukauden lainat jo IFK:hon sovittu niin mitäs sitä turhia.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
JYP yv. Kyllä Hifk yrittää tarjota JYPille tasoitusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös