Ihan se ja sama. Enemmän tässä huolettaa Ilveksen oma pelaaminen. Tappara nyt on varmasti välierissä, kuten varmaan 10 vuotta jo putkeen.
Enää ei tarvitse maalia tehdä.. saa ees veskarilla hyvät Liigapörssi pojot!No kyllähän Ilveksellä paikkansa oli, laukoivat päin seiniä.
No kyllähän Ilveksellä paikkansa oli, laukoivat päin seiniä.
Tosipelit lähestyy ja joukkue rakennettu ja valmennettu päin sitä itteensä jos kevättä ajatellaan. Oppimisprosessi jatkuu...Ilveksellä reenijumia vai mikä siellä mättää?
En olisi vielä kovin huolissaan, Ilves ei pelaa selkä seinää vasten kuten Pelicans.Tosipelit lähestyy ja joukkue rakennettu ja valmennettu päin sitä itteensä jos kevättä ajatellaan. Oppimisprosessi jatkuu...
Opettele säännöt! :DDDDEikös Setänen ollut tuossa kiekollinen kun oli alueensa ulkopuolella? Kai sitä silloin saa taklata.
Fiksu kaveri. Takuulla joku kouvolalaisprovoilu veskarilta. Kuten yleensä...Sportin Johansson olisi pitänyt heittää ULOOOS!
Taklausliikkeellä ajoi veskaria päin.
Idiootti.
Vai että taklausliike. Pikemminkin valmistautui törmäykseen kun Setänen koikkelehtii ulos alueelta ja pakki antaa vielä lisävauhtia.Sportin Johansson olisi pitänyt heittää ULOOOS!
Taklausliikkeellä ajoi veskaria päin.
Idiootti.
Ne ketkä ovat itse pelanneet tietävät mikä on taklausliike ja miten olkapää ja kroppa liikkuvat silloin...Vai että taklausliike. Pikemminkin valmistautui törmäykseen kun Setänen koikkelehtii ulos alueelta ja pakki antaa vielä lisävauhtia.
Ei Kookoo vaan osaa vaikka tarjottiin kahen jampan ylivoimaa. Melko heikkoa, sanoisin.Ne ketkä ovat itse pelanneet tietävät mikä on taklausliike ja miten olkapää ja kroppa liikkuvat silloin...
Ei se niin tyhmä ollut, että olisi kunnolla taklannut. Ei kukaan ole.
Kannattaisi sitten junnuna opetella taklausliikkeen lisäksi se, ettei vastustajia pusketa omaa veskaria päin.Ne ketkä ovat itse pelanneet tietävät mikä on taklausliike ja miten olkapää ja kroppa liikkuvat silloin...
Ei se niin tyhmä ollut, että olisi kunnolla taklannut. Ei kukaan ole.