Ke 16.2.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 8 152
  • 199

Altec

Jäsen
Olisi kyllä kiva että noissa maalinedustan poikkareissa olisi joku linja. Sinällään hyvä jäähy mutta usein saa painaa paljon kovempiakin poikkareita maalin edessä kaverin selkään.
Varsinkin se puolustava osapuoli.
 

redpecka

Jäsen
Varsinkin se puolustava osapuoli.
Tottakai varsinkin se, mutta olin kattovinani edellisessä SaiPan pelissä kun hyökkääjä postaa (oli varmaan heidän YV) SaiPan maalin edustalla ja vetää SaiPan pakkia koko ajan poikkarilla selkään. Ilmeisesti nähdäkseen itse mitä pelissä tapahtuu.

Ihmeellinen asetelma, kun yleensä pakki yrittää heivata maskipelaajaa hiiteen.

Mutta tasan menee pitkässä juoksussa: siinä SaiPa - TPS pelissä TPS-mokke sai kokoajan jäähyjä kun hakkasi SaiPan maskipelaajia. Lopulta se vaihdettiin pois, mutta SaiPa voitti 7-1 ja Elomon nuppi oli seittämän senttiä paksu.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Onkohan tuo Jukureiden Gareev nyt ihan liigatason pelimies? Hidas, kankea ja häviää jokaisen kaksinkamppailun.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Meskanen 1-0.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyman taisi tippua pois. Jaa ei ehkä sittenkään. Hyvä niin.
 

redpecka

Jäsen
Ohhoh, olen kattovinan, että SaiPa saa pelata seiftiä tässä kohtaa kolmatta erää ja kautta. Ei ole pakko neppailla kiekkokontrollia.

Olisi pitänyt alkukaudestakin vähän varioida eikä mennä päin mäntyä (pelkästään) tulevaisuus mielessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös