Ke 16.11.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 22 952
  • 355

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Jokerikannattajien manttelinperijöiksi otteluseurannassa on vahvasti nousemassa Kerhon kannattajat. Itse pelistä ei kerrota mitään, ainostaan tuomareista kauhea poru.
 

Ralph

Jäsen
Nyt meni pilli taskuun tuomareilla, kun saivat haluamansa maalit Jukureille. Jos tuo helppojen jäähyn linja jatkuu, niin olisi kuulunut pari jäähyä Kerholle. HPK nimittäin vaihtoi pelaajia.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Vittu et tuo Strömberg on löysä! Pari peliä pelas ihan hyvin, mutta on taas viime peleissä vajonnut löysäksi paskaksi...jos ei ton enempää nappaa, niin poppareille hakee motivaatiota.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jokerikannattajien manttelinperijöiksi otteluseurannassa on vahvasti nousemassa Kerhon kannattajat. Itse pelistä ei kerrota mitään, ainostaan tuomareista kauhea poru.
Ei oo mitään kerrottavaa, siinäpä se syy.

Jukureilla ollut jo neljä väärää vaihtoa, MISSÄ VIHELLYKSET??? SALALIITTO!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kapanen tasoittaa hienolla heittäytymisellä!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Hirveän suman takaa veto Rajun läpi ja takatolpalta kaveri tökkäs sisään, 2-2
 

Ralph

Jäsen
Niko Kapanen tasoittaa. Tuomarit kokoontuu ja miettii, että miksi tämä voitaisiin hylätä. No ei hylätä, annetaan taas Jukureille ylivoimia kunnes Jukurit taas johtaa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mua vituttaa valittaa tuomareista, mutta kolme aivan jäätävää vihellystä Kerholle. Varsinkin nyt kun muutenkin menee päin helvettiä.

Ja Lalli syöksyy!!
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan tää Lukko-SaiPa ollut kohtuu tylsää peliä en tiedä olenko ajatuksen kanssa yksin mut jotain tästä puuttuu.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää Carson on Brent Burns ilman partaa.
 

Ralph

Jäsen
Mua vituttaa valittaa tuomareista, mutta kolme aivan jäätävää vihellystä Kerholle.
Niin, tulehaan helppoja jäähyjä aina joskus. Mutta että ottelun jäähyt on 4-0 ja helpot jäähyt 3-0.

Hienosti menee HPK:lla noin muutenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös