Ke 16.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 20 469
  • 342
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Hyvä Ipa, pitäkää toi maaliero, niin nostatte Tapparan taulukossa toiseksi...sarjanousu pelaamatta, great!
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hieman typerä taklaus, mutta ei mikään kauhea sikailu. Olen samoilla linjoilla Lehkosen kanssa. Mutta en valita tuosta 5+20 jäähystä.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aika veltosti otti tilanteen Kakko ja naamaanhan siinä sattui. Joskus nämä menevät ilman jäähyä. TPS:lle saumaa tulla takaisin peliin.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mun mielestä Tepsin pelaajilla on asenne ongelma ja paha sellainen. Eihän noita kiinnosta pelaaminen. Kysymys kuuluuki miksi mun pitäis olla positiivinen ja uskoa Tepsiin, kun eihän Tepsi anna syytä siihen. Vastatkaa tuohon jotka arvostelette mua.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja sieltä Filppula 1-3 kavennus! Tästä tulee vielä kova kapina.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Liian helpolla lähti ulos. Kakko on vainaa Nhl:ssä jos ei opettele oleen laidan vieressä.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Aika kova tuomio siitä, että naama osuu pleksiin. Jos ei olisi jäänyt jäähän niin ei olisi tullut edes kakkosta. Siinä mielessä tuomio tuli pelkästään loukkaantumisesta.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Aika kova tuomio siitä, että naama osuu pleksiin. Jos ei olisi jäänyt jäähän niin ei olisi tullut edes kakkosta. Siinä mielessä tuomio tuli pelkästään loukkaantumisesta.
Mistä loukista? Kaveri välittömästi kehissä.
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nämä on ihan syvältä että loukkaantumisen takia laitetaan suihkuun ja sitten tämä "loukkaantunut" pelaaja on pelaamassa vitosen ylivoimaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos Ilves ois tosta tehny erän toisen av maalin, oisin saattanu jo facepalmata Tepsille.
 
Toivottavasti ei tääkään peli kaadu jäähyilyyn. Lehkosen kanssa samaa mieltä, että ei nyt mikään sikailu ollut Vainionpäältä. Änärissä näitä tulee jatkuvasti.

Edit. 2-3, satavarmasti tulee häviämään tän pelin. V**tu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös