Kukas muukaan.Jolyko siinä veivas pari Kärppää pihalle ennen syöttöä?
Kukas muukaan.Jolyko siinä veivas pari Kärppää pihalle ennen syöttöä?
Juu. Ja komeasti veivasikin!Jolyko siinä veivas pari Kärppää pihalle ennen syöttöä?
En ole insinööri, mutta voin kyllä vilkaista.
Räsänen antaa kovan taklauksen erän loppuun. Porin nuorisojengi tulee hakkaamaan ja potkimaan Räsästä vihellyksen jälkeen.
Jäähyjä ei tule.
Junnu-Tieksolaa vietiin kuin kuoriämpäriä. Sitä ennen tuo samainen kaveri lähti idioottimaisesti karvaamaan HPK -maalin taakse.Kyllä.
Miksi vitussa siihen mailaan pitäisi saada lyödä ilman jäähyä kun sääntöjen mukaan se ei ole sallittua?Katson matsia viivästettynä ja olen vasta ekan erän loppuhetkillä. Olipahan melkoinen lahjajäähy tuomareilta tuo, josta IFK pelin tasoitti. Paajanen ei ilmeisesti pidä mailastaan ollenkaan kiinni.
Ne on ne kuuluisat kotituomarit. Viheltävät ainoastaan Lukon vierasmatseissa.Katson matsia viivästettynä ja olen vasta ekan erän loppuhetkillä. Olipahan melkoinen lahjajäähy tuomareilta tuo, josta IFK pelin tasoitti. Paajanen ei ilmeisesti pidä mailastaan ollenkaan kiinni.
Siitä olisi pitänyt tulla jäähy vaikka maila ei irtoaisikaan.Katson matsia viivästettynä ja olen vasta ekan erän loppuhetkillä. Olipahan melkoinen lahjajäähy tuomareilta tuo, josta IFK pelin tasoitti. Paajanen ei ilmeisesti pidä mailastaan ollenkaan kiinni.
Ei Lukon jäähyistä valittamista ole, mutta saa niitä toisinkin päin viheltää.Mikäs kettua niissä hiertää? Aiheellisia vihellyksiä kaikki.
Toimii myös toiseen suuntaan. Ei ole Lukon peli lähelläkään sitä, mitä pitäisi olla.Vähän saa Lukko nyt almuja HIFK:n pakeilta.
Juurikin esimerkiksi näitä varten. Ja tuo meni kaikilta tuomareilta ohi? Jos linjuri näki ni olis ollut jäähyn paikka.Oliko tosta provosointi-jäähyistä jotain tarkempia kriteerejä jossain?
Mä vaan mietin kun tuossakin erän lopulla pelikatkolla Haga nosti kiekon lapansa päälle antaakseen tuomarille niin Lyytinen tuli ja löi mailan varteen niin että kiekko siitä lensi. Käsitin että tuo sääntöpykälä ois just vastaavia tilanteita varten?