Ke 15.5.2019 Otteluseuranta (6. kisapäivä)

  • 31 002
  • 677

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onkohan tuo Italia jopa Iso-Britanniaa paskempi joukkue tällä tasolla? No on se kyllä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Uskokaa tai älkää, se on vaikeampaa siellä penkillä tuossa tilanteessa. Tässä puhuu kokemus.
 

Knap

Jäsen
"Vielä yksikin maali Slovakialle, niin on lopunalkua" Siis kummallekkohan? Koska onhan kahden maali ero jo jotain, mutta samalla se on vaarallisin johtoasema. Kummalle se on lopunalkua?
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Miten nöyryyttävää jäädä keskialueelle Slobojen hataraan träppiin. Kyllähän tosta yli pitää päästä, kun painoton puoli on ihan tyhjä.

Ja nyt vielä jäähy päälle. Fiksua.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Hampaat pesty ja yökkärit on päällä. Kolmas ja mahdollisesti ratkaiseva erä voi alkaa.

Oletpa reipas! Minä kävin vasta suihkussa. Seuraavaksi iltapala, laukun pakkaus, hampaisen pesu ja samalla tietenkin vakoilen peliä
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
"Vielä yksikin maali Slovakialle, niin on lopunalkua" Siis kummallekkohan? Koska onhan kahden maali ero jo jotain, mutta samalla se on vaarallisin johtoasema. Kummalle se on lopunalkua?
Sä olet kuunnellut liikaa Tamia. :D
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun silmään toi kaukalo näyttää edelleen jääpallokentältä änäriin verrattuna.. ja onneks joka pelissä soi tiuhaan Love hurts tunnelman nostattajana!
 

chubster

Jäsen
Kohtalaisen raskas kotiyleisö slovakiassa. Porukka ulvoo ja vinkuu jatkuvasti joka helvetin tilanteessa ja kontaktissa. Kiva, että on tunnelmaa ja peli sytyttää, mutta kannustaisivat ton pelkän viheltämisen sijaan.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Erittäin hidasta Saksan hyökkäyspelaaminen, Tonin mullistava taktiikka kyseessä?
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Oon huomenna koko päivän kotitoimistolla, joten ei mitään isompia paineita. Aamulla saa vielä nukkua puol seiskaan.

No ei käy kateeksi. Minulla alkaa palaveri vasta 9.30 ja sitten lähden reissuun. Sulle veli jää nyt loppuviikon päivystys
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No ei käy kateeksi. Minulla alkaa palaveri vasta 9.30 ja sitten lähden reissuun. Sulle veli jää nyt loppuviikon päivystys
Mitä mitä? Loppuviikko ilman Lertin tykkäyksiä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös