Tai maalin suulla.Ei ole kyllä hääviä olla Italian penkillä tällä hetkellä.
Ei ole kyllä hääviä olla Italian penkillä tällä hetkellä.
Kyllä mä uskon, että Venäjä tän ratkoo viimeistään kolmannessa erässä, eikä jatkoaikaa tarvita.Hampaat pesty ja yökkärit on päällä. Kolmas ja mahdollisesti ratkaiseva erä voi alkaa.
Hampaat pesty ja yökkärit on päällä. Kolmas ja mahdollisesti ratkaiseva erä voi alkaa.
Sä olet kuunnellut liikaa Tamia. :D"Vielä yksikin maali Slovakialle, niin on lopunalkua" Siis kummallekkohan? Koska onhan kahden maali ero jo jotain, mutta samalla se on vaarallisin johtoasema. Kummalle se on lopunalkua?
Oletpa reipas! Minä kävin vasta suihkussa. Seuraavaksi iltapala, laukun pakkaus, hampaisen pesu ja samalla tietenkin vakoilen peliä
Kävikö edes maalissa? Maalin sisältä tulleen hidastuksen perusteella tolpassa kävi.Ihan selvä hylky. Ei kahta sanaa.
Hylky? Millainen alus?Ihan selvä hylky. Ei kahta sanaa.
Hylky? Millainen alus?
Lähinnä ajattelin vaan, kun kiekko ei mennyt maaliin.
Oon huomenna koko päivän kotitoimistolla, joten ei mitään isompia paineita. Aamulla saa vielä nukkua puol seiskaan.
Mitä mitä? Loppuviikko ilman Lertin tykkäyksiä?No ei käy kateeksi. Minulla alkaa palaveri vasta 9.30 ja sitten lähden reissuun. Sulle veli jää nyt loppuviikon päivystys
Tolppa oli. Näkyi monta kertaa hidastuksesta.Eikö se sentään maalissa käynyt? Ja Tataari potkaisi mokkea jalkaan, joten Tor wurde annuliert.