Kirveellä töitä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tampereen TAPPARA
Näyttäis näin runkkiksen voittajan silmin, että molemmat sarjat vaatii sen kolmannen matsin...ja juu ei ole toive, vaan fakta! Onko ollu vielä haastoja?
Niin no, olihan Riksman ykkösmaalivahtina 05-06 Ässissä, kun Rynnäs oli satunnaisia pelejä luukkuvahtina...Juuso Riksmanilta odottaisi hieman syvempää analyysia Rynnäksestä. Ei oikein mitään kiinnostavaa osannut sanoa.
Ylipäätään entisenä maalivahtina. Nyt anti oli luokkaa "kova tsemppi, ei heikkouksia tai noh maskivedot voi aiheuttaa veskalle ongelmia, pää kestää".Niin no, olihan Riksman ykkösmaalivahtina 05-06 Ässissä, kun Rynnäs oli satunnaisia pelejä luukkuvahtina...
Itsellä 100€ kiinni Ilveksen voitossa sarjasta. Silti olen mielelläni väärässä.Mä ajattelin odottaa vielä niin kauan josko Ässät pääsis 2-0 johtoon. Sitten sijoitetaan!
Meinaatko, että suosikkijoukkueesi runkosarjan voitto on tuonut sulle jotain erityisiä kykyjä, joita alemmin sijoittuneilla ei ole?Näyttäis näin runkkiksen voittajan silmin, että molemmat sarjat vaatii sen kolmannen matsin...ja juu ei ole toive, vaan fakta! Onko ollu vielä haastoja?
Miksi Ritari pitänyt hilata Poriin asti..?.
Kuinka ison kertoimen sait vedolle?Itsellä 100€ kiinni Ilveksen voitossa sarjasta. Silti olen mielelläni väärässä.
Saako Ilves maaliakaan Bernardille?
Ei pettänyt, eihän tuo edes osunut kädellään kiekon päälle, ennen kuin joku vei kiekon pois. Istui ainoastaan sen päällä.Ilveksen jätkä sulki kiekkoa kädellä, eikös se ole jäähyn paikka
Kärki hyvältä tontilta tolppaan... :DYritetäänkö tässä jinxata?
Tekeeköhän Ässät maalia enempää tässä sarjassa...