Toki viime aikoina JYP on todistanut et se voi HIFKin voittaa (6 voittoa 7 edellisestä pelistä) mut saas nyt nähdä.
Ei tartte olla mikään McDavid että Taposelle uppoaa; riittää kun veto menee maalia kohti eikä osu kenenkään perseeseen.Oo-o, olen alien, täysin ylivoimainen, olen turkulainen helsingis...
Jerry palaa tasolleen ja se onkin sitten sitä myöten selvä.
Kun Turkulainen koko 160cm fyysisellä preesenssillään blinkkaa Taposelle tiikerinsilmää niin maskin takana vavistaan kuin haavanlehti ja mietitään mamman lämpöistä syliä. Eiköhän siellä ole taas Ylipappi HIFK:n maalin suulla vartin jälkeen.
Jos JYP meinaa aikuisten oikeasti pisteitä viedä niin asenteen pitää olla tasoa talvisota, ei tyynysota. Talvisota. Punaista lakoon ja pinoon, saatana! Muu ei tänään riitä.
Siellä on Winbergin koko suku katsomossa joten Tobbe tekee maalin tai kaks. Sit HIFK-legendat Malinen ja Kaartinen onnistuu kans. Veini tekee yhden ja päästää ehkä yhden, ehkä toisen Nättiselle solidaarisuudesta.
Eli tulos on optimistin laskuopilla 2-5 vieraille. Jerry syöttää kaikki. Siinäpä se tämä ilta pähkinänkuoressa.
Meinaatko viedä Dufvan kommentaattoripaikat jo ennen kuin se on eläköitynyt valmentajahommista? Tylyä touhua.Veikkaan että enemmän maaleja tekevä joukkue voittaa tänään.
Minä taas väitän, että se joukkue voittaa joka päästää vähintään yhden maalin vähemmän.Veikkaan että enemmän maaleja tekevä joukkue voittaa tänään.
No nyt kun otit puheeksi niin mikä ettei; Risto on viimeisiä viihdyttäviä henkilöitä lajin parissa.Meinaatko viedä Dufvan kommentaattoripaikat jo ennen kuin se on eläköitynyt valmentajahommista? Tylyä touhua.
Jännä, että Peltonen laittoi Taposen maaliin vaikka tulikuuma Hovinenkin olisi tarjolla. Ehkä JYP on ns. helppo vastustaja, joten on varaa koittaa josko tänään koppi tarttuisi?Ei tartte olla mikään McDavid että Taposelle uppoaa; riittää kun veto menee maalia kohti eikä osu kenenkään perseeseen.
Höpö höpö; Taposelle menee keskimäärin 4 maalia/matsi. Peltonen yrittää näköjään palauttaa Taposen kadonnutta itseluottamusta. Jos itse olisin valmentaja niin sama veskari pysyisi vaikka kauden loppuun asti maalilla kunhan voittoja tulisi.Jännä, että Peltonen laittoi Taposen maaliin vaikka tulikuuma Hovinenkin olisi tarjolla. Ehkä JYP on ns. helppo vastustaja, joten on varaa koittaa josko tänään koppi tarttuisi?
Todennäköisesti JYP tekee tänään maksimissaan sen yhden, jos sitäkään ja Taponen on sankari ja Peltonen on nero (ja sankari).
Tätähän nähtiin aiemmin Halosen ja Garteigin osalta. Ensimmäisen kohdalla oli jopa tragikoomista että mahdollisuuksia vain tuli ja tuli. Tapsan kohdalla tilanne ei ole vielä lähimainkaan noin synkkä mitä se oli Halosen kanssa.Höpö höpö; Taposelle menee keskimäärin 4 maalia/matsi. Peltonen yrittää näköjään palauttaa Taposen kadonnutta itseluottamusta. Jos itse olisin valmentaja niin sama veskari pysyisi vaikka kauden loppuun asti maalilla kunhan voittoja tulisi.
Tämä viesti varmisti sen että peli päättyy 5-1, Taposella 34 torjuntaa ja Vehviläisellä 15.Höpö höpö; Taposelle menee keskimäärin 4 maalia/matsi. Peltonen yrittää näköjään palauttaa Taposen kadonnutta itseluottamusta. Jos itse olisin valmentaja niin sama veskari pysyisi vaikka kauden loppuun asti maalilla kunhan voittoja tulisi.