Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ei, ei nämä Ässät. Mutta se normiÄssät kyllä.Ei kyllä nämä Ässät kauaa keväällä pelaa.
Ei, ei nämä Ässät. Mutta se normiÄssät kyllä.Ei kyllä nämä Ässät kauaa keväällä pelaa.
Niin no, kun miettii, että minkälaisesta poikittaisesta Petman lensi aiemmin kaudella Raumalla pihalle, niin ei tuosta sillä linjalla olisi vitonenkaan väärin ollut. Vai joko myönnät, että silloin tapahtui tuomarivirhe?No jos nyt edes yritetään objektiivisesti katsoa niin varsin matalalla tuo maila oli ja SaiPa-hyökkääjä siihen aika vauhdilla itse syöksyi.
Lukko 3-1. Gelinas syöttää ja Esko Kuhlman tekee. Eskolla olikin pitkä yhden ottelun mittainen pisteetön putki alla.
Hyvä tarina. Tästä vois tehdä jonkun elokuvan oikein Hollywoodissa asti.Katsoin että siellä on itse Erkka Westerlund Kisapuistossa katsomassa peliä mutta ei se Westerlund ollutkaan.
Niin no, kun miettii, että minkälaiesta poikittaisesta Petman lensi aiemmin kaudella Raumalla pihalle, niin ei tuosta sillä linjalla olisi vitonenkaan väärin ollut. Vai joko myönnät, että silloin tapahtui tuomarivirhe?
Juuri näin.Khodo sen sieltä tarjoili.
Kuka sen nyt teki? Täällä sanotaan Gelinas, Liiga.fi sanoo Kuhlman. Kumpikin käy toki, parempi jos se joka ei tehnyt saisi vielä syötön.
Suomen isokenkäisin mies Markus Selin varmaan tuottaisi sen mielellään.Hyvä tarina. Tästä vois tehdä jonkun elokuvan oikein Hollywoodissa asti.
Asia kunnossa. En yllättynyt yhtään, ettet muista moista tapausta. Ei siitä sen enempää.En kyllä enää muista tuota tilannetta sen tarkemmin.
Kuhlman sen teki ja Khodorenko syötti.Kuka sen nyt teki? Täällä sanotaan Gelinas, Liiga.fi sanoo Kuhlman. Kumpikin käy toki, parempi jos se joka ei tehnyt saisi vielä syötön.
Ai jos lyö poikkaria naaman eteen pitää vaan yrittää väistää? Jos osuu ni oma moka?No jos nyt edes yritetään objektiivisesti katsoa niin varsin matalalla tuo maila oli ja SaiPa-hyökkääjä siihen aika vauhdilla itse syöksyi.
Jasper Pääkkönen voisi esittää Erkka Westerlundilta näyttävää miestä, ja Peter Franzen sinua.Suomen isokenkäisin mies Markus Selin varmaan tuottaisi sen mielellään.
Mestariainesta.Hattua pitää nostaa miten tyly on Lukko.