Lisää vaihtoehtoja
Ketjuun kirjoittaneet"Mä oon vaa töissä täällä. En mä mistään tiedä"Ahaa, edellinen keskinäinen pelattiin Moskovassa Alinan mukaan.
flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, L.Henttala, Johaug, Kadi, Käpä<3
Lindbäck heti unessa, samoin Skeletor ja tilanne 0-1. Täähän alko hyvin.
"Johaug on Norjan kansallisaarre. Olemme aina olleet hänestä hyvin ylpeitä. Kun hän kärsii tällä tavalla, kaikista hänestä tykkäävistä tuntuu pahalta."
- Joachim Baardsen -
- Joachim Baardsen -
Mietsuslav
Jäsen
Hyökkääjällä oli tasan yksi vaihtoehto ja Lindbäck ei pelannut sitä pois. Saisiko Janiksen maaliin tällä kertaa ajoissa.
flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
Pientä paininpoikasta, Mäenalainen lämmittää itsensä ja jonkun Rubyn jäähylle.
"Johaug on Norjan kansallisaarre. Olemme aina olleet hänestä hyvin ylpeitä. Kun hän kärsii tällä tavalla, kaikista hänestä tykkäävistä tuntuu pahalta."
- Joachim Baardsen -
- Joachim Baardsen -
Tämä. Miks helvetissä ei mennä kun miehet niihin tilanteisiin. Perhana ku laittaa vihaksTodella arasti Anttila meni päätykiekon perään oikeata laitaa edellisessä vaihdossaan. Ja Jalonen näköjään huomasi samaa koko joukkueelta.
flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
TsSKA painaa ja pyöritään vain omissa. Ei hyvältä näytä.
- Joachim Baardsen -
- Joachim Baardsen -
flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
Mamimin poikkari ei ollut jäähyn arvoinen, toivottavasti ei oo sittenkään kun joku meikäläinen kokeilee samaa.
- Joachim Baardsen -
- Joachim Baardsen -
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy