Ei ne ainakaan näytä sitä miettivän, odottavat vain että jää puhdistetaanToivottavasti tuomarit ei arvo tosta jäähyä Hakanpäälle..
Lassen yritti taklata Hakanpäätä, mutta lensi sitten itse aika pahasti. Taisi pää kolahtaa laitaan?
Olisi siitä varmaan jo arvottu jos olisi tullut. Eikä siellä tuomaritkaan näytä siihen malliin keskustelevan, veren putsaaminen jäältä taitaa lähinnä kestää.Toivottavasti tuomarit ei arvo tosta jäähyä Hakanpäälle..
Tämän asian kertomiseen voisi kirjoittaa maksimimäärän merkkejä ylittävän tarinan tai vain tiivistää asian viiteen sanaan: huonosti kasattu ja organisoitu "joukkue".Mikä tota KalPaa vaivaa?
Missäs mä olen toivonut pelikieltoa Tyrväiselle?Hakanpää vetää kyynärpäällä päähän. Pelikieltoa kai toivot, kuten Tyrväiselle.
Juu jäätä puhdistellaan. Ei tuo ollut mitenkään minkäänlaisen jäähyn paikka. Vahinkotilanne ja enemmän Lassenin oma laskuvirhe. Iso menetys Pelsulle.Olisi siitä varmaan jo arvottu jos olisi tullut. Eikä siellä tuomaritkaan näytä siihen malliin keskustelevan, veren putsaaminen jäältä taitaa lähinnä kestää.
Oli kyllä aika karun näköinen tilanne.
No en mie tätä meinannut! Bertrand 2-1.No nyt alkaa näyttää tutummalta. Vielä se maali niin hyvä tulee.
Sori, väärä kärppäläinen.Missäs mä olen toivonut pelikieltoa Tyrväiselle?
Mä jo mietin että olenko joskus esim. otteluseurannassa huudellut aikanaan kieli poskessa ties mitä, mutta oletin kyllä että koskee tätä tuoreinta Tyrväisen keissiä. En ole koko tilannetta edes nähnyt, enkä varmaan vaivaudu sitä edes katsomaankaan.Sori, väärä kärppäläinen.
Miten on Haataja pelannut? Liikkuuko luistin?