Kuulinko oikein että 10120 katsojaa?
edit. Taisin kuulla
Jep, seurannassa on, vieläkö kauan pitää odotella?Seuratkaa, kun tärinä alkaa ja pelirohkeus kaikkoaa.
No en nyt näinkään sanoisi. Magnitka voitti laukaisutilaston ja oli ehkä kokonaisuutena vähän enemmän pelin päällä kuin Jokerit.Hyvä peli Jokereilta, mutta pakko sanoa että mun silmään Magnitka näytti tänään paskalta. Ei silti, tuolla pelillä mitä Jokerit tänään esitti, olisi 3 pistettä otettu lähes jokaiselta joukkueelta tässä sarjassa.
En tiedä mitä tilastot kertovat, mutta noin mä tuon pelin näin. Mozyakinin kolmikko toki välillä teki Jokeripäädyssä mitä lystäsi, mutta eipä juurikaan huippuvaarallisia tilanteita mun mielestä naapurille siunaantunut.No en nyt näinkään sanoisi. Magnitka voitti laukaisutilaston ja oli ehkä kokonaisuutena vähän enemmän pelin päällä kuin Jokerit.
No en nyt näinkään sanoisi. Magnitka voitti laukaisutilaston ja oli ehkä kokonaisuutena vähän enemmän pelin päällä kuin Jokerit.
Larsenissa on paljon hyvää, mutta minkäänlainen pelote hän ei viivalla ole. Kauheita ripuliranteita ja aniharvoin maalille saakka saati maalia kohti.
No viime ottelusta oli se fiksuus kyllä kaukana. Saiko Larsen yhtäkään kiekkoa maalille asti? Tuntui, että kaikki vedot paukkui joko ensimmäistä tai toista miestä jalkaan tai sitten plekseihin.Ei hitto sä oot pihalla. Larsen jos kuka on sitä kiekkoa sinne saanut toimitettua ja vieläpä fiksusti. Paremmin kuin Gunderson tai kukaan muukaan tämän tai viime kauden pakeista.