Noh. Onneks Kaitsu menee sökeltämään Ouluun ens kaudesta, niin saadaan sillon uus Mestari.
Vartiainen käy jatkuvasti kuumana. Muija jättänyt?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Iltapäiväunet ohi? ;) Joo, Sporan yv on taas mennyt surkeampaan suuntaan. Ei niinkuin yhtään mitään järkeä.
Eli muija jättää aina kun se sanoo että "mulla on peli illalla"?Aina se on tollanen
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Joo...selostajan ääni aika välillä nousee korkeuksiin.....se herättää... :-)
Eli muija jättää aina kun se sanoo että "mulla on peli illalla"?
Piruakos sillä pastillirasialla sivustoa käytät :-)Sun kommenttien luettavuus puhelimella on aika perseestä noiden mystisten alkuviivojen jälkeen.
Piruakos sillä pastillirasialla sivustoa käytät :-)
Vaikka katson peliä vain sivusilmällä, niin taidetaan katsoa eri peliä.Ei silti....kyllä Sportilla koko ajan aika hyviä paikkoja niiden maalien tekemiseen on ollut....selkeästi parempia kuin Lahtelaisilla mutta kun ei kelpaa.
Pelkään vain ,että käy niinkuin usein käy...kun et itse paikkojasi hyödynnä vastustaja tekee siitä ainoasta paikastaan.
Tekihän ne maalinkin?Kanki-Eloränni on tänään jatkuvasti kusessa.
I feel you mate. Om muuten ihan hirveää katsottavaa tämä peli. Jos ei nyt aivan täysin paskaa, niin 90% sitä itseään ja loput kusta.Pelicans on mahtavassa yhden maalin tahdissa ottelua kohden. Onhan tämä säälittävää kaikin puolin.
Nyt ei juttu auennut täällä päässä.Tekihän ne maalinkin?
Nyt ei juttu auennut täällä päässä.