Juu, selostaja sanoi että Essin poika. Tuli mulle uutena tietona.Onko tämä Essin siittämä tämä Keskisen poika?
EDIT: Eiku veljenpoika. Joko selostaja puhui omiaan tai sitten mä sekoilin. Jälkimmäinen se todennäköisempi vaihtoehto.
Juu, selostaja sanoi että Essin poika. Tuli mulle uutena tietona.Onko tämä Essin siittämä tämä Keskisen poika?
Vaikea sanoa onko tehnyt sukulaiselleen temputOnko tämä Essin siittämä tämä Keskisen poika?
MEstaruusviiristä kiinnipitäminen?Karmeaa sikailua heti Pelicansilta, ruma kiinnipitaminen
En löydä discoveryltä tuollaista.Siellä on se lähetys jossa lukee (vara), sillä lähti itellä.
Hyvänolontunnetta kaverin puseroon ja kakkosessa isketään?On kyllä viimesen päälle SaiPan oman pään pelaaminen ja molarointi. Valmennus tehnyt hyvää työtä!
Joista kummankin pitäisi kai osata puolustaa? Juuh okei.Ykköspari Anttalainen-Moro nöyrät -2 ekaan erään
Vaikea noista on maalivahtia syyttää. Eka muutti suuntaa Anttalaisesta ja toisessa kaveri pääsee läheltä vetämään yläriman kautta sisäänSaiPa voikin lähteä veskarikaupoille saman tien.
Toivottavasti ei ole.Onko tämä Essin siittämä tämä Keskisen poika?
Nythän ei pitänyt olla mitään painolastia vanhoista synneistä niskassa. Hämäläinen taisi opastaa kuitenkin miten homma aloitetaan?Hohhoijaa SaiPa... Ei mulla muuta. Vuodet vierii, mutta yksi asia on mikä ei muutu. SaiPa onnistuu vuosi vuodelta vetämään entistä pahemmin vihkoon kaiken.
SaiPa tekee hyvää mainosta pelillään haaveille saada uusi halli torin paikalle.