Ke 13.9.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 30 032
  • 666

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Minkähän vitun takia tästäkin maksaa vuodesta toiseen? Mitään keskusta-areenaa tarvita ku kakkosesta hakemaan vauhtia.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kohtuullisen Sport merkeissä menee uudistuneen Marjamäen Laten Kärppiä vastaan.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Sori @magnum37, annoin väärää tietoa. Oiva on Eliten mukaan Essin veljenpoika eikä poika.

Joko selostaja puhui omiaan tai sitten mä sekoilin. Jälkimmäinen se todennäköisempi vaihtoehto.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hohhoijaa SaiPa... Ei mulla muuta. Vuodet vierii, mutta yksi asia on mikä ei muutu. SaiPa onnistuu vuosi vuodelta vetämään entistä pahemmin vihkoon kaiken.

SaiPa tekee hyvää mainosta pelillään haaveille saada uusi halli torin paikalle.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oskars Batna muuten johtaa tässä vaiheessa Liigan maalipörssiä
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
SaiPa voikin lähteä veskarikaupoille saman tien.
Vaikea noista on maalivahtia syyttää. Eka muutti suuntaa Anttalaisesta ja toisessa kaveri pääsee läheltä vetämään yläriman kautta sisään
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Ilveksen täytyy tehostaa ja tiivistää puolustusalueen puolustuspeliään, siellä tuntuu olevan ihan liikaa tilaa ja aikaa vastustajan hyökkääjillä tehdä taikojaan. Tuossa mielessä mikään ei ole muuttunut CHL-otteluista.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hohhoijaa SaiPa... Ei mulla muuta. Vuodet vierii, mutta yksi asia on mikä ei muutu. SaiPa onnistuu vuosi vuodelta vetämään entistä pahemmin vihkoon kaiken.

SaiPa tekee hyvää mainosta pelillään haaveille saada uusi halli torin paikalle.
Nythän ei pitänyt olla mitään painolastia vanhoista synneistä niskassa. Hämäläinen taisi opastaa kuitenkin miten homma aloitetaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös