Puhtaasta taklauksesta ei voi hetkeksi mennä ilmat pihalle?Hahah Slafkovsky. Ylös ja vaihtoon sieltä, nyt yritti makoilemalla saada tuomaria antamaan boksia puhtaasta taklauksesta. Niin tuttua nykyliigassa.
Surkea mikitys.Miten voi oikeasti olla hallissa noin hiljaista? Itse olin tuolla marraskuussa paikan päällä, ja tuntui että silloinkin oli enemmän meteliä.
Olisiko halliäänet alhaalla? Toki ei tuolla nyt myöskään näytä kovin kummoiselta.Miten voi oikeasti olla hallissa noin hiljaista? Itse olin tuolla marraskuussa paikan päällä, ja tuntui että silloinkin oli enemmän meteliä.
Eikö Suomi sentään teksti-tv:stä ole löytynyt?On muuten Nurmea lukuun ottamatta aika synkeätä tekemistä muilta jäljellä olevilta kultakypäriltä viidellä viiittä vastaan.
Näytti kyllä että piteli kasvoja ihan sillä, että saa pääosumasta Anttilan pihalle ja kun vihellystä ei tullut niin äkkiä ylös…Puhtaasta taklauksesta ei voi hetkeksi mennä ilmat pihalle?
Mites Salmelalla?Kiekollinen peli ei vain oikein johda tuloksiin. Vain yhden kerran ollut jäällä, kun Ilves tekee maalin tasakentällisin. Seitsemän kertaa, kun vastustaja tekee.
Kyllä voi. Näytti kyllä minusta silti täysin siltä, että kokeili tarttuuko tuomarit syöttiin. Ei tarttunut ja iloisesti jatkamaan matkaa.Puhtaasta taklauksesta ei voi hetkeksi mennä ilmat pihalle?
Mieti maistuisko jännittää onko mökkirannassa ens kesänä pakasta vedetty silver Shark brx jos Ipa tekis 0-1 voittomaalin vasta jatkoilla?Ilves tekee muuten ekan maalin. Eikä mene edes kauaa....
Emmää Silvereistä, ne on vähän nousukkaita. Faster tai Arronet.Mieti maistuisko jännittää onko mökkirannassa ens kesänä pakasta vedetty silver Shark brx jos Ipa tekis 0-1 voittomaalin vasta jatkoilla?