Ke 13.4.2022 TPS - Ilves

  • 21 088
  • 362

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten voi oikeasti olla hallissa noin hiljaista? Itse olin tuolla marraskuussa paikan päällä, ja tuntui että silloinkin oli enemmän meteliä.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Aikamoista halonhakkuuta tämä peli. En arvosta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Miten voi oikeasti olla hallissa noin hiljaista? Itse olin tuolla marraskuussa paikan päällä, ja tuntui että silloinkin oli enemmän meteliä.
Surkea mikitys.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miten voi oikeasti olla hallissa noin hiljaista? Itse olin tuolla marraskuussa paikan päällä, ja tuntui että silloinkin oli enemmän meteliä.
Olisiko halliäänet alhaalla? Toki ei tuolla nyt myöskään näytä kovin kummoiselta.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Mihinkähän tuo veto oikein osui, kun selvästi tekee Langhamerilla hetken kipeää.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vähän erilaista reagointia Ahokkaalta, hyökkäyspään aloitus, Myrrä laittaa huonoimman aloittajansa Sebokin, Ahokas heittää Jasun. 100-0 aloitusvoitto. Eilen oli Ilveksellä vaihtoetu, puolustuspään aloitus, Ahokas laittaa Jasun, Ilves Sebokin, lopputulos kolme sekuntia aloituksesta kiekko Ilveksen maalissa.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
On muuten Nurmea lukuun ottamatta aika synkeätä tekemistä muilta jäljellä olevilta kultakypäriltä viidellä viiittä vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
On muuten Nurmea lukuun ottamatta aika synkeätä tekemistä muilta jäljellä olevilta kultakypäriltä viidellä viiittä vastaan.
Eikö Suomi sentään teksti-tv:stä ole löytynyt?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Aivan hurja määrä pitää kyllä tehdä duunia maalin eteen.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näköjään vain toinen joukkue rikkoo. Siellä totisesti yritetään saada TPS:lle se ensimmäinen ylivoimamaali.

e. Lähinnä, kun vastaavia rikkeitä menee molemmilta joukkueilta ohi useita, vihellettäisiin molemmille tai ei kummallekaan.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
TPS toistamiseen ylivoimalle, kun Kontiolalle tuomitaan koukkausjäähy.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Oli kyllä sellaista virveliä Ipalla jo pidemmän aikaa.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Vankilasäännöt hetkeksi pauselle.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Ei jumalauta siellä on Tepsin äijät pitäny jatkuvasti monta sekuntia putkeen mailasta kiinni ja sitten tuollainen vihelletään? Farsssiiiiii….
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös