Mainos

Ke 13.2.2008 Jokipojat - KooKoo

• 3 806
  • 34

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Oishan tuo isku voinut jäädä Markulta lyömättäkin, mutta tehty on, kova oli tuomiokin. Ja Essen sai siinä vähän mitä kerjäsikin, niskaan tinttasi Flinckiä, suojaamattomaan kohtaan.

Essenin ja Jokipoikien pelaajien välillä oli pieniä erimielisyyksiä läpi ottelun. Karlsson taisi jollain pelikatkolla karjua naama punaisena Essenin kasvoille. Itse en muuta provoa Esseniltä nähnyt kuin pari sukelluksen yritystä.

Riffsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punamustat, Keltamustat, mitä näitä nyt on.
Itse en muuta provoa Esseniltä nähnyt kuin pari sukelluksen yritystä.

Itte en ollut edes pelissä, valitettavasti. Mutta videolla ainakin näkyy lopussa aika selkeä "yritys" :)

Neiti.

Riffsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punamustat, Keltamustat, mitä näitä nyt on.
No juu, mutta eipähän mies kaatuile heti kun joku vähän puhaltaa päin. En sano, että olisi Flinkin pojalta kovin fiksu veto ollut, mutta Essenille voidaan kauden jälkeen ojentaa Jussi-, Kultainen Maapallo- ja Oskaripatsaat parhaan urheiluaiheisen draamaelokuvan pääosan esittäjänä.

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No juu, mutta eipähän mies kaatuile heti kun joku vähän puhaltaa päin. En sano, että olisi Flinkin pojalta kovin fiksu veto ollut, mutta Essenille voidaan kauden jälkeen ojentaa Jussi-, Kultainen Maapallo- ja Oskaripatsaat parhaan urheiluaiheisen draamaelokuvan pääosan esittäjänä.

Niin juuri sanoit, että et paikanpäällä ollut ja sitten väität, että Essen filmasi? Ei kannata varmaan kirjoittaa, filmauksesta mitään, jos ei paikanpäällä edes ollut.

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin juuri sanoit, että et paikanpäällä ollut ja sitten väität, että Essen filmasi? Ei kannata varmaan kirjoittaa, filmauksesta mitään, jos ei paikanpäällä edes ollut.

Eiköhän tuolla tarkoitettu sitä lyhyttä videonpätkää? Tuossahan on taas joensuulaisten mielestä jotain sellaista, mitä ei siellä koskaan ennen ole nähty. Itse en kauheasti jaksa näihin kommentoida. Tätä perinteistä roskaa osasi kyllä odottaa, kun kerran Joensuussa pelattiin.

jukkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
En todellakaan usko, että koiruudet keräytyisivät, mutta lähinnä pointti oli, että oli jo aikakin Flinckin maksaa tekosistaan, mitä on KooKoota vastaan tehnyt. Niin no se jää nähtäväksi kuka kohtaa kenet ja kuka kouluttaa ketä loppujenlopuksi keväällä.

Kysyn vieläkin, mitä se Flinck on KooKoolle muuta pahaa tehnyt? Yhden puhtaan taklauksen, jossa vastustaja heikkouttaan kaatui ja loukkasi itsensä. paha tietysti teille, mutta onneton sattuma.

Ja tämä suojuksiin lyönti nyt oli hölmö, mutta vähemmän siinä Flinckillä keitti yli kun Virkillä aikoinaan... Ja tilannekin paljon vaarattomampi.

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kysyn vieläkin, mitä se Flinck on KooKoolle muuta pahaa tehnyt? Yhden puhtaan taklauksen, jossa vastustaja heikkouttaan kaatui ja loukkasi itsensä. paha tietysti teille, mutta onneton sattuma.

Pikkusikailua, joka ei saa mun silmissä arvostusta. Plus päällä nämä takalaukset ja huitomiset, niin siinä on yks pelaaja ketä en sarjassa arvosta.

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Markkuhan on juuri aivan huikea! Sen lisäksi, että hän on paukuttanut KooKoota vastaan keskinäisissä kohtaamisissa tehot 3+1 ja hoitanut puhtaasti taklaamalla kaverin lasarettiin, on hän näköjään myös saanut kouvolalaiskirjoittelijoiden sympatiat puolelleen "pikkusikailemalla". Tämähän on aivan upeaa ja olen niin onnellinen, että Flinck pelaa juurikin meillä, eikä vaikkapa Kouvolassa. Tästä kait se kumpuaa tämäkin pyhä itku ja hammastenkiristys, mitä täältä on saanut lukea.

Näistä pikkusikailevista pelitavoista tai muista voi aina olla kirkasotsainen silloin kun se itselle sattuu sopimaan. Eipä muuta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy