Ei se pidä JYPistäkään. KalPaa se yleensä jaksaa hehkuttaa.Oon pistänyt merkille, että Ritari ei jostain syystä oikein pidä Ässistä.
Täällä idioottien temmellyskentällä on ilman tietoa suosikkijoukkueesta joskus vaikea sanoa mikä on sarkasmia ja mikä ei. Tietyistä viesteistä voi vain toivoa niiden olevan...Jos avaa silmät, voi nähdä vihreät valot, laittaa ykkösen silmään, nostaa kytkintä, painaa kaasua ja nähdä sen asian mikä on mielessä, sekä luettavissa rivien välistä. Se alkaa ässällä ja loppuu iihin, eikä ole seksi.
Meidän ikiomasta Wallista oon kattonu ihan samaa.Onko tolla Maalahdella hartioita/hartiasuojia ollenkaan?
Kypärä on leveämpi kuin hartiat...
Aitoa neroutta tämä SaiPan ylivoimakuvio lyödä pakin maila käsistä ilman jäähyä. Nokelainen varmaan kertoo meille, miksi tämä on oikein.
Muistelin, että anssin jyp-sympatioista oli tehty joku tribuuttikin youtubeen, mutten löytänyt.Ei se pidä JYPistäkään.
Vetääköhän SaiPa koko pelin ilman jäähyjä?
Milla perusteella jaahymaaran pitaisi korreloida mainitsemiisi statseihin?Laukaisukartan, torjuntojen ja maalien perusteella ei uskoisi, että jäähyt on 0-11...
Mutta eihän tommosen nyt voi mitenkään antaa näkyä, kun kaveri tekee tota työkseen.Oon pistänyt merkille, että Ritari ei jostain syystä oikein pidä Ässistä.
Taika on kaatumisessa, ei kannata yrittää pysyä pystyssä.. Nämä umpisurkeat tuomarit eivät noteeraa muuta kuin kaatuvat pelaajat, joukkueesta ja pelistä riippumatta..Mistä vitusta Tuohilammelle jäähy? Saipa saa roikkua ilman jäähyjä koko pelin??