Ja lisätään vielä että hyvin sisäistetty ja huonosti sisäistetty vaikuttaa asiaan myös, koska en edelleenkään täysin tyrmää Pennen taitoa valmentaa mutta JYP ei ole asiaa syystä tai toisesta sisäistänyt.Olisiko pelikirjalla merkitystä? Hyvä pelitapa tukee pelaajia ja saa näyttämään paremmalta ja huono pelitapa sitten taas huonommalta.
Itse olen jossain määrin hyväksynyt sen, että JYP nyt vaan on Liigan 14-16 paras joukkue ja sen mukaan esiintyy, eikä taida tällä kaudella muuksi muuttua.
Mielenilmaus oli melko näyttävä.
Mitä lakanassa luki, meni ohi ennen peliä varmaan oli esillä?
Mitä lakanassa luki, meni ohi ennen peliä varmaan oli esillä?
Sillekin on paikkansa ja paikka on juurikin kannattajapääty, se ei toki poista sitä että myös järkevämpää viestiä pitäisi rinnalle saada aikaan kuten se mielenilmaus jonka järjestämiseen ei kuulemma "aikaa" @Hurrikaanisydän tai rumpuryhmällä ollut.Haistattelut on ihan todella idioottimainen tapa julistaa vastalausetta.
Oishan tuon voinut muullakin tavalla toteuttaa. Itse kun en pistä tikkua ristiin palstan ulkopuolella, niin ei ole varaa mulla kritisoidakaan.Haistattelut on ihan todella idioottimainen tapa julistaa vastalausetta.
Kuvasit juuri sanatarkasti minun viikoittaiset suoritukset höntsäjäillä.Tänään JYPin kiekollinen varmuus taas muistuttaa itseäni alakouluikäisenä koulun peleissä. Kiekko tuntuu lavassa raskaalta, kahden metrin syötöt menee ainakin kolme metriä ohi, vastaanottaessa kiekko kimpoaa lavasta tuntemattomaan suuntaan, pitäen pelin jännittävänä. Kuljettaessa lätkä jää matkan varrelle lumeen kiinni, vetäessä taas karkaa matkasta, koska luistelusta vetämisestä ei puhettakaan...
Salmiselle yksi helppo, muutoin ensimmäiset 30 min piti munattoman JYPin pelissä.
Ihmetteeleköhän Sepi ja Mälli, miten Salkku ei muuttanutkaan isoa kuvaa.Ja nuin, 4 taululla. Ei tää muutu koskaan.