Ke 12.3.2025 Otteluseuranta (Liiga)

• 8 302
  • 286

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Aivan käsittämättömän paskaa dumarointia.

Kyseessä oli joko vuoden typerin sukellus (1%) tai järjetön tuomarivirhe (99%).

Jos tuo Lukon pelaajan suoritus ei ollut kamppi, niin mikä vittu sitten on kamppi?!

Farssi.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aivan käsittämättömän paskaa dumarointia.

Kyseessä oli joko vuoden typerin sukellus (1%) tai järjetön tuomarivirhe (99%).

Jos tuo Lukon pelaajan suoritus ei ollut kamppi, niin mikä vittu sitten on kamppi?!

Farssi.
Jos sitä lopun tilannetta tarkoitat kun Torgersson kaatui, niin se kaatui kyllä ihan omiin jalkoihinsa. Lukon pelaajan maila ei ollut lähelläkään jalkoja.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jos sitä lopun tilannetta tarkoitat kun Torgersson kaatui, niin se kaatui kyllä ihan omiin jalkoihinsa. Lukon pelaajan maila ei ollut lähelläkään jalkoja.
Jätinhän sille prosentin mahdollisuuden. =D

(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patty ICE
Kärpät 3, Tuomarit 0!
Nohnoh. Mun mielestä Tapparalta ryöstettiin päivänselvä 5-3 yv, kun Rautiainen kampattiin tyylipuhtaasti yv:llä. Ja siis ottelun tuloksella ei mulle sinänsä ole väliä. Itse toivon, että Kärpät pääsee 1. kierrokselle tiputtaan jonkun sympatiaseuran pois.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
Nohnoh. Mun mielestä Tapparalta ryöstettiin päivänselvä 5-3 yv, kun Rautiainen kampattiin tyylipuhtaasti yv:llä. Ja siis ottelun tuloksella ei mulle sinänsä ole väliä. Itse toivon, että Kärpät pääsee 1. kierrokselle tiputtaan jonkun sympatiaseuran pois.
Kyllä. Tai no ei, sillä tuota tilannetta ja kamppia ei olisi tullut, jos Björk ei olisi joutunut alunperinkään jääkiekon pelaamisesta boksiin. Tapparan ukko kaatui ihan omia aikojaan.

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patty ICE
Kyllä. Tai no ei, sillä tuota tilannetta ja kamppia ei olisi tullut, jos Björk ei olisi joutunut alunperinkään jääkiekon pelaamisesta boksiin. Tapparan ukko kaatui ihan omia aikojaan.
Se voi olla. Mutta etsää silti voi tota jättää puhaltamatta.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
Jaa kiekolliselta pelaajalta puuhtaasti jalat alta? Ei tossa pitäs olla mitään sovellettavaa.
Ei vaan, että ensin on tullut ihan huumorijäähy ja sitten paikkaillaan.

Toki pleijareissa sitten myös yli puolet selvistä jäähyistä jätetään viheltämättä, tilanteesta riippumatta.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Jukurit vs Ässät
  • 3.75
  • 4.20
  • 1.82
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy