Jos sitä lopun tilannetta tarkoitat kun Torgersson kaatui, niin se kaatui kyllä ihan omiin jalkoihinsa. Lukon pelaajan maila ei ollut lähelläkään jalkoja.Aivan käsittämättömän paskaa dumarointia.
Kyseessä oli joko vuoden typerin sukellus (1%) tai järjetön tuomarivirhe (99%).
Jos tuo Lukon pelaajan suoritus ei ollut kamppi, niin mikä vittu sitten on kamppi?!
Farssi.
Jätinhän sille prosentin mahdollisuuden. =DJos sitä lopun tilannetta tarkoitat kun Torgersson kaatui, niin se kaatui kyllä ihan omiin jalkoihinsa. Lukon pelaajan maila ei ollut lähelläkään jalkoja.
Se oli varman päälle pelattu se.Jätinhän sille prosentin mahdollisuuden. =D
Nohnoh. Mun mielestä Tapparalta ryöstettiin päivänselvä 5-3 yv, kun Rautiainen kampattiin tyylipuhtaasti yv:llä. Ja siis ottelun tuloksella ei mulle sinänsä ole väliä. Itse toivon, että Kärpät pääsee 1. kierrokselle tiputtaan jonkun sympatiaseuran pois.Kärpät 3, Tuomarit 0!
Kyllä. Tai no ei, sillä tuota tilannetta ja kamppia ei olisi tullut, jos Björk ei olisi joutunut alunperinkään jääkiekon pelaamisesta boksiin. Tapparan ukko kaatui ihan omia aikojaan.Nohnoh. Mun mielestä Tapparalta ryöstettiin päivänselvä 5-3 yv, kun Rautiainen kampattiin tyylipuhtaasti yv:llä. Ja siis ottelun tuloksella ei mulle sinänsä ole väliä. Itse toivon, että Kärpät pääsee 1. kierrokselle tiputtaan jonkun sympatiaseuran pois.
Se voi olla. Mutta etsää silti voi tota jättää puhaltamatta.Kyllä. Tai no ei, sillä tuota tilannetta ja kamppia ei olisi tullut, jos Björk ei olisi joutunut alunperinkään jääkiekon pelaamisesta boksiin. Tapparan ukko kaatui ihan omia aikojaan.
99/100 vastaavissa tilanteissa jätetään viheltämättä.Se voi olla. Mutta etsää silti voi tota jättää puhaltamatta.
Jaa kiekolliselta pelaajalta puuhtaasti jalat alta? Ei tossa pitäs olla mitään sovellettavaa.99/100 vastaavissa tilanteissa jätetään viheltämättä.
Ei vaan, että ensin on tullut ihan huumorijäähy ja sitten paikkaillaan.Jaa kiekolliselta pelaajalta puuhtaasti jalat alta? Ei tossa pitäs olla mitään sovellettavaa.
Nojoo. Toisaalta juur pari peliä sitten tuomareilla oli ballseja antaa täydet 2 min 5-3 yv:tä jostain valmentajan tuhahduksesta.Ei vaan, että ensin on tullut ihan huumorijäähy ja sitten paikkaillaan.
Mutta kuitenkin kyynärpäätaklauksen päähän voi jättää : - )Se voi olla. Mutta etsää silti voi tota jättää puhaltamatta.