Ja kun näitä päälliköi vielä Rönn, niin koko ajan on sellainen epämukava olo. Ihan ku olis paskat housuissa.Kun pillissä ovat mm. Heikkinen ja Kova, se on kuin varovaisesti pieraiseminen ripulin aikaan, koskaan et voi tietää mitä sieltä tulee.
Kyllä tästä touhusta katsojana jää samanlainen maku, kun Rönnin pöksyissä tällä hetkellä. Haju.Ja kun näitä päälliköi vielä Rönn, niin koko ajan on sellainen epämukava olo. Ihan ku olis paskat housuissa.
Vai Tappara muisti taktiikkansa viime lauantailta Raksilasta?Tappara otti Kärppien taktiikan. Antaa kaverin hallita peliä ja itse käy sitten tekeen maali(t).
Mä haluasin kuulla, että minkälaisen palautteen tosta suorituksesta saa Matikaiselta.Gardiner menettää kiekon sinisellä, vähän sohlaa mailalla perään ja sitten selkä suoraksi. Noh tänään on miehen nimipäivä, niin saa vetää helpommalla.
Pidentynyt reenijumi.Onko Tapparalla nyt joku vai miksi eivät suorita?
Erätauon jälkeinen treenijumi.Onko Tapparalla nyt joku vai miksi eivät suorita?
Pelikirja on ruotsiksiOnko Tapparalla nyt joku vai miksi eivät suorita?
3 vuoden juhlimisen jälkeinen krapula vihdoin iskenyt? Jo oli jo aikakin.Onko Tapparalla nyt joku vai miksi eivät suorita?
Onko Tapparalla nyt joku vai miksi eivät suorita?
Tappara syöttää Ilveksen Kärpille ja etenee itse päätyyn asti. On se vittumainen naapuri.Tappara haluaa että Kärpät pelaa pleijareissa = Kärpät voi mahdollisesti syödä jonkun TOP4 jengin puolivälierissä = Tappara mestaruuden kertoimet pienenee.
Hifk on myös juonessa mukanaTappara haluaa että Kärpät pelaa pleijareissa = Kärpät voi mahdollisesti syödä jonkun TOP4 jengin puolivälierissä = Tappara mestaruuden kertoimet pienenee.